Gå til innhold
Hundesonen.no

Spruteflaske til vann


Recommended Posts

Skrevet

Jeg er på leting etter en GOD spruteflaske til vann. Den må ha god spredning i dusjen, være grei å sprute med og ikke stor og klumpete. Helst på nett, jeg er ikke så mobil i butikkenes åpningstider ;)

Skrevet
Jeg er på leting etter en GOD spruteflaske til vann. Den må ha god spredning i dusjen, være grei å sprute med og ikke stor og klumpete. Helst på nett, jeg er ikke så mobil i butikkenes åpningstider ;)

Nå kjente jeg at jeg ble skikkelig nysgjerrig på hva du skal bruke den til?

Skrevet

Øøøh, vann til å bruke på utstilling? :closedeyes: Sprayer pelsen med vann før børsting for at underullen skal reise seg og pelsen blir mer fluffy :P De fleste med pelshunder har vel ei vann(sprute)flaske i kofferten ;)

Skrevet
Øøøh, vann til å bruke på utstilling? :closedeyes: Sprayer pelsen med vann før børsting for at underullen skal reise seg og pelsen blir mer fluffy :P De fleste med pelshunder har vel ei vann(sprute)flaske i kofferten :P

;):P oh superflau! Leste feil forum og trodde du spurte om dette i trening og atferd... og dermed ble den flasken litt sånn "ohhh vi kan krangle tråd" Sorry...

Skrevet
;):P oh superflau! Leste feil forum og trodde du spurte om dette i trening og atferd... og dermed ble den flasken litt sånn "ohhh vi kan krangle tråd" Sorry...

Jeg skjønte nesten at du trodde det var til å straffe med :P Nei, heldigvis hverken vil jeg bruke eller trenger jeg sånne hjelpemidler annet enn til pelsstell :P

Skrevet
;):P oh superflau! Leste feil forum og trodde du spurte om dette i trening og atferd... og dermed ble den flasken litt sånn "ohhh vi kan krangle tråd" Sorry...

Heia Margrete - stå på ! :P

Vi rutinerte utstillingstraverne vet jo alle at vannflaske må man ha når man steller pelsen :P. Jeg fant et super flaske på Coop Mega en gang... Det var jo menneskehårstylingsprodukter i den (ehhhh... tror det var noe balsamspray eller noe), nå husker jeg selvsagt ikke merket, men flaska var lita og hendig og har en kjempefin og jevn dusj - blå flaske når jeg tenker meg om. Kan sjekke når jeg kommer hjem jeg :P. Passer perfekt på utstillinger iallefall !

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Dyrebutikker har som regel dette.  Ville begynt med ørepudderet.  Hvis du har en smal pinsett, kan du bruke det istedenfor veneklemme.
    • Er det det samme hvor jeg kjøper sånn tang? Ja hvis det hjelper så er det verdt det men var redd å kjøpe enda en ting som ikke blir brukt. Hehe😉
    • Ja mente røytefri hund.
    • Dette har funket i alle år for meg og mine hunder.  Det er spesielt viktig for røytefrie hunder, der pelsen er mye finere og glattere enn andre pelstyper.  Ørepulveret gjør at hårene i ørene blir "trå" så det blir lett å få tak i dem og alle mine (har og har hatt mange) godtar dette. Det er viktig å få tak i de innerste hårene ellers kan det bli klumpete og da er det vanskelig og tar tid å få ut. Det er aldri feil å bruke hjelpemidler som er helt ufarlig og gjør jobben lettere.  Mindre plagsomt for hunden.
    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...