Gå til innhold
Hundesonen.no

Spruteflaske til vann


Recommended Posts

Jeg er på leting etter en GOD spruteflaske til vann. Den må ha god spredning i dusjen, være grei å sprute med og ikke stor og klumpete. Helst på nett, jeg er ikke så mobil i butikkenes åpningstider ;)

Nå kjente jeg at jeg ble skikkelig nysgjerrig på hva du skal bruke den til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øøøh, vann til å bruke på utstilling? :closedeyes: Sprayer pelsen med vann før børsting for at underullen skal reise seg og pelsen blir mer fluffy :P De fleste med pelshunder har vel ei vann(sprute)flaske i kofferten :P

;):P oh superflau! Leste feil forum og trodde du spurte om dette i trening og atferd... og dermed ble den flasken litt sånn "ohhh vi kan krangle tråd" Sorry...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

;):P oh superflau! Leste feil forum og trodde du spurte om dette i trening og atferd... og dermed ble den flasken litt sånn "ohhh vi kan krangle tråd" Sorry...

Jeg skjønte nesten at du trodde det var til å straffe med :P Nei, heldigvis hverken vil jeg bruke eller trenger jeg sånne hjelpemidler annet enn til pelsstell :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

;):P oh superflau! Leste feil forum og trodde du spurte om dette i trening og atferd... og dermed ble den flasken litt sånn "ohhh vi kan krangle tråd" Sorry...

Heia Margrete - stå på ! :P

Vi rutinerte utstillingstraverne vet jo alle at vannflaske må man ha når man steller pelsen :P. Jeg fant et super flaske på Coop Mega en gang... Det var jo menneskehårstylingsprodukter i den (ehhhh... tror det var noe balsamspray eller noe), nå husker jeg selvsagt ikke merket, men flaska var lita og hendig og har en kjempefin og jevn dusj - blå flaske når jeg tenker meg om. Kan sjekke når jeg kommer hjem jeg :P. Passer perfekt på utstillinger iallefall !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...