Gå til innhold
Hundesonen.no

Jeg er ny her

Heidihj

Recommended Posts

Skrevet

Hei.

Jeg er en jente på 15 år som bor i Drammen. Jeg har en golden retriever tispe på 18 månder. Vi driver med Agility, Lydighet og litt bruks. Jeg er ofte på hundetreff og utstillinger. Er også medlem i NKKU.

Skrevet

Hej og velkommen til! :D Det med billederne kan jeg ikke hjælpe med, men jeg ved der er en del herinde, der kan hjælpe med det, så bare vent de skal nok komme med assistance, når de lige opdager at der er brug for det. :D

Skrevet
Takk, jeg kommer sikkert til å trives her. Jeg klare ikke å få inn bilde, jeg har prøvd. Vet dere det??

bruk www.photobucket.com det er gratis. IW lagde en genial guide om det men finneden ikke igjenn..hvertfall- du laster opp bilde og så kommer det opp tre koder under bilde, bruk den nederste. kopier den og lim inn i det inlegget du vil ha bildet. er ikke veldig flink og forklare... :oops: men håper du forsto det.

Skrevet
Hei.

Jeg er en jente på 15 år som bor i Drammen. Jeg har en golden retriever tispe på 18 månder. Vi driver med Agility, Lydighet og litt bruks. Jeg er ofte på hundetreff og utstillinger. Er også medlem i NKKU.

Hei og velkommen :D Håper du vil trives her :D

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...