Gå til innhold
Hundesonen.no

Canon Eos 400d eller 450d ?

Com

Recommended Posts

Har bestemt meg for å kjøpe mitt første speilreflekskamera, men klarer ikke å bestemme meg for hvilken modell jeg skal kjøpe. Har bare klart å besteme meg for merket ,valget har falt på Canon ettersom det ligger best i hendene mine og jeg trives best Canon i forhold til de andre merkene. Av modeller har jeg sett på 400d og 450d i tillegg til 40d. :)Er som sagt mitt første speilrefleks kamera så kan ikke så mye med manuelle innstillinger, men har tenkt å bruke tid på å sette meg inn i dette så vil ha et godt kamera som jeg kan utvikle meg med. :)

Hvilket kamera er best å velge egentlig ?:D

Regner med at det ikke finnes noen fasit svar på det men håper noen har noen gode råd å komme med. Sliter virkelig med å bestemme meg, er bare ca 1000 kr i forskjell mellom 400d og 450d nå så det er ikke stor nok pris forskjellig til at det har noe å si...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
Hun skriver: "450D er litt hot"

Og hva som menes med det er enda et mysterium :P

Forstod jo det da. men det ga jo ingen mening...

Har uansett bestemt meg for å kjøpe 450d , noen som har forslag til hvilken linse jeg bør kjøpe ? :P Trenger en som tar gode bilder både inne og ute. samt i fart. Trenger kanskje flere linser for å få til alt dette ?:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som har forslag til en god linse ?:lol: For 800 kr ekstra kan jeg få med "Canon EF-S 18-55 f3,5-5,6 IS" er den linsen noe bra og er den verd pengene ?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...