Com Skrevet 27. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2008 Har bestemt meg for å kjøpe mitt første speilreflekskamera, men klarer ikke å bestemme meg for hvilken modell jeg skal kjøpe. Har bare klart å besteme meg for merket ,valget har falt på Canon ettersom det ligger best i hendene mine og jeg trives best Canon i forhold til de andre merkene. Av modeller har jeg sett på 400d og 450d i tillegg til 40d. :)Er som sagt mitt første speilrefleks kamera så kan ikke så mye med manuelle innstillinger, men har tenkt å bruke tid på å sette meg inn i dette så vil ha et godt kamera som jeg kan utvikle meg med. Hvilket kamera er best å velge egentlig ? Regner med at det ikke finnes noen fasit svar på det men håper noen har noen gode råd å komme med. Sliter virkelig med å bestemme meg, er bare ca 1000 kr i forskjell mellom 400d og 450d nå så det er ikke stor nok pris forskjellig til at det har noe å si... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karina+cathy Skrevet 27. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2008 Mamman min har 400 og skal kjøpe 450 fordi at da kan hun se på skjermen når hun tar bilde noe mer vet jeg ikke,annet en at jeg er da overlykkelig over å få arve d400en av min mor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 30. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2008 450D er litt hawt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Com Skrevet 30. Mars 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2008 450D er litt hawt. Hva betyr det ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 30. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2008 Hva betyr det ? Hun skriver: "450D er litt hot" Og hva som menes med det er enda et mysterium Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Com Skrevet 3. Mai 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Mai 2008 Hun skriver: "450D er litt hot" Og hva som menes med det er enda et mysterium Forstod jo det da. men det ga jo ingen mening... Har uansett bestemt meg for å kjøpe 450d , noen som har forslag til hvilken linse jeg bør kjøpe ? Trenger en som tar gode bilder både inne og ute. samt i fart. Trenger kanskje flere linser for å få til alt dette ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Com Skrevet 10. Mai 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2008 Ingen som har forslag til en god linse ? For 800 kr ekstra kan jeg få med "Canon EF-S 18-55 f3,5-5,6 IS" er den linsen noe bra og er den verd pengene ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 10. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2008 Jeg fant et fabelaktig forum her Der finner du masse svar på akkurat slike spørsmål. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar