Gå til innhold
Hundesonen.no

Bilulykke


Recommended Posts

Lurer på om noen har hund som har vært utsatt for bilulykke?

Min hund var med i bilen vår på lørdag, det var veldig glatt på veien og før vi viste ordet av det glapp bilen og gikk rett i en annen bil. Min samboer og jeg var uskadd, bilen ble total vrak, og hunden vår klarer ikke å røre bakbeina.

Vi har alltid vært påpasselige med å ha hunden vår i bur, bortsett fra denne dagen da vi skulle bare en kort tur. Vi vet ikke om det hadde vært bedre med bur, da hun hadde liten plass bak i bagasjerommet denne dagen og hun ville fått et kraftig smell om hun hadde ligget i buret også.

Vi fikk sendt henne til dyrlegen med en gang, han tok røntgen, og det ble ikke funnet noen brudd (heldigvis). Det han har klart å finne ut er at tre ryggvirvler kan ha kommet i klem, men han vet ikke om noen nerver er ødelagt eller om dette vil gå over. Vi skal nå på torsdag inn til vetrinærhøgskolen, og får dommen da om hun vil bli bra eller om hun må avlives.

Er det noen som har opplevd noe lignende tidligere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke opplevd noe lignende, og håper virkelig ikke at jeg gjør det heller...

God bedring til hunden, håper alt går bra! Håper også at alt går bra med dere, det er ikke moro med sånne opplevelser... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var komt en smell i ryggen slik at ryggmargen var skadet og hun ville ikke kunne klare å gå igjen, og ville ikke overlevd enn operasjon da hun hadde veldig lav blodprosent, nor som tydet på indre blødninger... Hadde verdens fineste og snilleste hund, en toller. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...