Gå til innhold
Hundesonen.no

Ringtrening i Lillestrøm lørdag 12.april

Caroline

Recommended Posts

• Svar 88
  • Created
  • Siste svar
Gummisandaler skal være med, selvsagt :P haha

*du kommer aldri til å glemme det.. hmf*

Tenker vi sier brodder og gummistøvler, jeg.

hihi, nei. Var ikke jeg som oppdaget det da. Så skyld på Nirm :P

Jiiizes, kommer Chessea :)

Oki, da er det bare å forberede seg på nytt pote-avtrykk på den uimotståelige saluki-ryggen da :P

Men IKKE med stilett eller brodder altså..

Sees... :)

Er eieren bak nicket til Tøfflus en han eller hun? :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, så dumt at dere måtte velge den lørdagen, da.. Skal selvsagt jobbe den dagen (eneste dagen i året man jobber på min arb.plass da det er Generalforsamling den dagen + festmiddag på kvelden).

Kunne godt ha fungert som "biteleke" (les: dommer), jeg - bra på å kommandere folk å gå i forskjellige retninger er jeg også... ( :icon_redface: "Beskjendenhet er en dyd" sies det visst.)

Men, men - det får bli neste gang, da...

Kanskje et "crash course" før Verdensutstillingen i sommer, eller noe?

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Susanne: Ja, det er alltid noe.. Vi har vår GF i morgen, derfor ble det ikke denne helgen, og helga etter 12. skal jeg på ag-kurs, og etter det igjen på utstilling, så det må bli neste helg for vår del.

Ang. tidspunkt så tenker jeg ca. 12 er et greit tidspunkt, ihvertfall for min del. Jeg skal gjerne hjem til ungene etterhvert liksom :icon_redface: Er jeg heldig får de kanskje være hos pappa mens vi trener, han bor rett ved skedsmohallen.

Men vi tar sikte på skedsmohallen? Jeg skal sjekke om det er noe info på nett. Har de arrangement kan det jo hende det er fullt på p-plassen.

Edit: Det er vårcup i freestyle/discojazz, men jeg vet ikke om det er et typisk arrangement som drar ekstremt med folk? Uansett kanskje lurt å finne et backupsted da. Er det forholdsvis tørt går det på gresset, men det hadde vært deilig med asfalt evt. grus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ikke bare si et da? For meg er det akkurat det samme, for jeg blir kjørt.

Og hvor lenge er det "normalt" å holde på? Kanskje Maria rekker å komme før vi gir oss?

Edit: Synd det var så mange som jobbet da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edit: Det er vårcup i freestyle/discojazz, men jeg vet ikke om det er et typisk arrangement som drar ekstremt med folk? Uansett kanskje lurt å finne et backupsted da. Er det forholdsvis tørt går det på gresset, men det hadde vært deilig med asfalt evt. grus.

Vil tro at vi vil slite med plass på parkeringsplassen.

12-1 passer bra for meg :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, forslag til andre steder? Får muligens med meg et par ikke-soniser, og må da gi beskjed om sted i god tid.

Altså, pappa har alltids hage liksom, den er helt flat og firkanta, så det kan sikkert være en nødløsning bare jeg spør på forhånd :closedeyes:

Dog synes jeg asfalt/grus hadde vært best. Det er da flere som er kjent i Lillestrøm her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, forslag til andre steder? Får muligens med meg et par ikke-soniser, og må da gi beskjed om sted i god tid.

Altså, pappa har alltids hage liksom, den er helt flat og firkanta, så det kan sikkert være en nødløsning bare jeg spør på forhånd :closedeyes:

Dog synes jeg asfalt/grus hadde vært best. Det er da flere som er kjent i Lillestrøm her?

Vigernes :ahappy:

*tenke for harde livet på steder vi kan være* :D

:hund_02:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
    • Jeg er ganske forelska om dagen 😂❤️    Vi har jo 3 tisper også - Utrolig morsomme og herlige vesen! Men hannhund er virkelig noe for seg selv! ❤️   Nils hadde en strålende valpekarriere, til helga skal han til Nkk Sandefjord og prøve seg som junior - Vi er forberedt på at alt kan skje 😂
    • Jeg har jo vært inne på tanken, særlig nå i perioden jeg ikke fikk lekt med han. Men i utgangspunktet bør det være mer enn nok. I tillegg til korte lufteturer er han en time i skogen ila formiddagen, og får en økt eller to med spor/lydighet/felt/rundering ila ettermiddagen/kvelden. Jeg har sluttet med all trening inne fordi det tydelig bygger stress, men han bør ikke være understimulert totalt sett. Mellom øktene får han også mye ro og søvn
    • Du har en ganske aktiv hunderase, hvor mye aktivitet får han i løpet av en dag? Selv om han ikke har kunnet leke har han vel fått både tur og aktivitet, håper jeg? Hodearbeid, søk, triksetrening? Jeg ville lagt mer arbeid i ro og trygghet rundt måltider, og ro- og hodetrening etter trening og hundemøter og andre stressede situasjoner.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...