Gå til innhold
Hundesonen.no

Er det rart de blir bitt?


Aya

Recommended Posts

Vicky tåler alle slags barn :D de kan omtrent tråkke på henne uten at hun reagerer.... hun liker veldig godt barn i 3 års alderen da :D da kan hun krabbe sammen med dem på gulvet.. ;) også elsker hun å apportere leker for dem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vicky tåler alle slags barn :D de kan omtrent tråkke på henne uten at hun reagerer.... hun liker veldig godt barn i 3 års alderen da :D da kan hun krabbe sammen med dem på gulvet.. ;) også elsker hun å apportere leker for dem

det er jo kjempe bra!

Lunah liker barn hun å, men folk skal spørre for det :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er jo kjempe bra!

Lunah liker barn hun å, men folk skal spørre for det :evil:

ja, er greit å spørre... for det er jo ikke alle hunder som er like glade i barn... jeg syns det er dumt med hunder som ikke blir vendt til barn i valpekassa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, er greit å spørre... for det er jo ikke alle hunder som er like glade i barn... jeg syns det er dumt med hunder som ikke blir vendt til barn i valpekassa

ja, jeg syns også det er viktig med sosialisering. men det er jo ikke alle som har unger til disposisjon heller. Lunah er veldig lite sosialisert med barn, men det går kjempe fint siden hu elsker alt og alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi må alle bli flinkere til å "overvåke" hunden å si fra om noen kommer brasende på...

Det er jo tross alt en ULV vi har med oss..... :? (nesten)

Men å tenke ut en setning man kan si til alle på forhond er ikke dumt for oss litt sjenerte...

"Nei, ikke lov.!" eller noe som faller naturlig når situasjonen oppstår, så vi er beredt...

Utrolig irriterende, Buster klarte å få en unge på ræva bare ved å løfte en labb.... Så ungen skrek å mora beklaget seg.. hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, er greit å spørre... for det er jo ikke alle hunder som er like glade i barn... jeg syns det er dumt med hunder som ikke blir vendt til barn i valpekassa

Det har jo egentlig ikke så mye med det å gjøre.. Kjenner mange hunder som er veldig glade i barn, men som kan skvette hvis noe kommer for brått på, eller kaster seg rundt halsen deres.. De MÅ være seg å spørre! Skal kjøpe naglehalsbånd til Puma, kanskje de tar poenget :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enig med dere det må gå an å lære barna sine hundevett, det å gå å klappe fremmede hunder er veldig dumt, å gå løfte på andres er dessuten ganske frekt. nei huff. :D

jeg har iallefall fått lære sånt fra jeg var liten i og med at vi altlid har hatt hund i familien og har en veldig kunnsapsrik mamma a040.gif

ikke alle som er så heldige desverre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...