micki Skrevet 23. Mars 2008 Rapporter Skrevet 23. Mars 2008 Er det noen som har erfaring med Picard? Leste litt om den på canis, og den så spennende ut.
Symra&Pippin Skrevet 23. Mars 2008 Rapporter Skrevet 23. Mars 2008 Vi hadde en tråd om picard for litt siden, tror du finner bittelitt info HER.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar