Bonitapia Skrevet 21. Mars 2008 Rapporter Skrevet 21. Mars 2008 Heisann. Noen som veit om denne sporten utøves i Norge? Har sett en del filmer på youtube, og det arrangeres VM i denne sporten.
am.akita Skrevet 22. Mars 2008 Rapporter Skrevet 22. Mars 2008 tror jeg leste om at det var en slik "bane" i oslo et sted, at det var en klubb eller noe som hadde holdt på med dette. så det på Cruft når jeg var der, virket veldig stressende på hunen syns jeg.
Papillon Skrevet 22. Mars 2008 Rapporter Skrevet 22. Mars 2008 tror jeg leste om at det var en slik "bane" i oslo et sted, at det var en klubb eller noe som hadde holdt på med dette. så det på Cruft når jeg var der, virket veldig stressende på hunen syns jeg. Ja, huff stakars hunder
borderen Skrevet 22. Mars 2008 Rapporter Skrevet 22. Mars 2008 Det blir jo positivt stress da... De stresser bare fordi de vil ha ballen raskest mulig. Jeg synes det er en morsom sport jeg
Tini Skrevet 22. Mars 2008 Rapporter Skrevet 22. Mars 2008 Synes det ser ut som hundene liker det.. Og er på en måte i en samme sitasjon om agility da...så synes ikke hundene får noe negatift stress ..
Maritaa Skrevet 22. Mars 2008 Rapporter Skrevet 22. Mars 2008 Har aldri hørt om den hundesporten jeg. Finnes sikkert noen klipp på YT som jeg kan se da
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar