Toya Skrevet 18. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 18. Mars 2008 Jeg skal til frognerparken til lørdag, noen som vil knipe collievalp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 18. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 18. Mars 2008 Kommer an på når du skal dit? Jeg vil gjerne, men jobber på formiddagen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 18. Mars 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Mars 2008 jeg skal ta 11 eller noe tog fra holmestrand. vet ikke når du slutter på jobb jeg, men jeg har ingen hast med å dra hjem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 18. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 18. Mars 2008 jeg skal ta 11 eller noe tog fra holmestrand. vet ikke når du slutter på jobb jeg, men jeg har ingen hast med å dra hjem Holmestrand til Oslo tar vel ca en time? Jeg slutter på jobb kl 15, men bor 2 min fra jobben og har gangavstand til Frognerparken. Men det blir kanskje litt sent uansett, er neppe der før kl 16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 18. Mars 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Mars 2008 skal besøke Ruby i tillegg også, vet ikke om jeg skal dit først hihi men skal til parken i allefall Mye mulig det er 12 toget også, har ikke heelt bestemt meg enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 18. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 18. Mars 2008 skal besøke Ruby i tillegg også, vet ikke om jeg skal dit først hihi men skal til parken i allefall Mye mulig det er 12 toget også, har ikke heelt bestemt meg enda Kanskje du kan sende meg en PM når du vet mer? Det er alltid hyggelig å treffe nye folk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 18. Mars 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Mars 2008 jeg har med liten valp på 10uker også.. sikkert morro å se han og hihi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 18. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 18. Mars 2008 jeg har med liten valp på 10uker også.. sikkert morro å se han og hihi Colliebaby på 10 uker? *smelt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 18. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 18. Mars 2008 Jeg skal visst jeg også får jeg høre Da blir min "baby" på 11 uker med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 18. Mars 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Mars 2008 collie + sheltie baby på hennhodsvis 10 og 11 uker friste anette hihi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 18. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 18. Mars 2008 Jeg vil, jeg vil! Som sagt så kommer det an på når det blir, jobben ødelegger jo litt.... Si i fra om klokkeslett, så kommer jeg om jeg rekker det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 18. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 18. Mars 2008 Oi, jeg og viiil...! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 18. Mars 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Mars 2008 kommer du og knøttis raksha? Hadde vært morro, valpen trenger knøttetrening også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 18. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 18. Mars 2008 Må se an klokkeslettet, jeg kan tidlig eller sent, ikke midt på dagen (da sover jeg). Teite nattevakter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 18. Mars 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Mars 2008 sånn ca da ja haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 18. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 18. Mars 2008 *fnis* Men da kommer jeg om det blir kl 12ish. Edit: Vi kommer ikke, jeg passer hund og knøttis er litt pjusk om dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 21. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2008 Og hvem kommer faktisk? Har alle emigrert i påsken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 21. Mars 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2008 jeg kommish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Vilde- Skrevet 23. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 23. Mars 2008 Nei dette treffet skulle jeg vært på. Sheltie og collie bebbiser *sukk* Jaja...Bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 25. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 25. Mars 2008 Ja, jeg tok mange bilder.. må bare få dem inn på photobucket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar