Gå til innhold
Hundesonen.no

Hærverk

Mirai

Recommended Posts

Mala ødela ingenting! Men så kom Enya i hus... og da gikk det vilt for seg! :lol:

Dvd'er ble gnagd sunt, papir ja er en slager, sko er godt, plastikk... egentlig alt som er innen rekkevidde!

Men møblene har de holdt seg unna...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ingen hærverk her i gården. Har brukt bur siden begynnelse, så hunden har vært der om natten og i bilen. Så da har vi hatt ho under kontroll, itillfelle rabiate hormonanfall. Ellers har vi ho under oppsikt, og har ho vært på tur til å gjøre noe, har det vært fyfy. [-X men ho har gjort hærverk på bindene i trusa si og bamsen sin. og kanskje ei kvittering som lå på gulvet. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg fikk Zico gnagde han over ledningen til modemet.. (abstinenser da ja), etpar ladere og en telefonledning.

Oscar gnager ¨på alt han kommer over.. :roll:

Har jeg han løs alene etpar timer ser det ikke ut når jeg kommer hjem.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe her i gården :lol: Jeg sørget for å slite henne ut med trening før jeg lot henne være alene da hun var ung... :lol: Hun har spist litt sminkesaker når jeg har vært syk da :D men ellers har jeg ikke hatt noe problem med det. Men jeg har passet fler hunder, og en gang var det en feit golden som spiste litt på mobiltelefonen og gravde den ned i hagen... hehe, husker jeg passet en cavalier som prøvde å spise alt som smakte krem... så hver gang den kom måtte jeg passe på å gjemme body lotioner og annet ;):D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pito har aldri tygd i stygger noe..Det eneste hun tygger på er bein og av og til bamser...Har ikke fått noen regning på hærverk her i gården nei. Men til gjengjeld så har hun ødelagt hele gang gulvet pga tissing inne så det vil jo komme på noen tusen hvis det skal fikses

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gring, trapp,hundehuset, hagemøblene, og nå i går gikk mobilen min dundas etter at jeg klarte å prestere å glemme den i hundehuset...ooops, sa jeg dah.

så ja, han har gjort en del herverk..finskoa til pappa og fjellskoa til mamma gikk også med..vår feil selfølgeli! :lol: cant blame the dog..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er egentlig ikke så mye som er blitt gnagd på, men heller et teppe (beige) som hun går rett inn på mitt rom og tisser på med en gang hun greier å komme seg opp i andre etasje... :-o Hun har dritt der en gang og tisset tre ganger, et under at det så vidt synes! [-X :roll: :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: nei han har ikke ødelagt noe, men er jo litt glemsk av meg da så :roll: jo en sokk har han tatt hull på. min feil selvfølgelig. men faktisk ingenting mer enda :wink: den forrige hunden beit ledninger, kobbele sitt, og gulvet på hytta til bestemor og bestefar.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Buster har gnagd og revet opp tapet, drept et par bamser,spist en datamus, en fjernkontroll, en 50lapp og sliren til en kniv.. Og en gang jeg glemte penalet mitt (var borte max et kvarter før jeg kom for å hente det) og på den tiden hadde han spist maten sin, hentet penalet på skrivepulten, tatt det oppi senga, åpnet det og tatt ut tusjer, blyanter og penner og TAGGET på sengtøyet mitt!! glemmer ikke uttrykket hans da jeg kom inn på rommet.. Satt med en penn i munnen å hodet på skakke :lol: .. sukk.Er sikkert mer men har glemt/fortrengt det...:lol:

Jepp master of destruction.:roll:

Han har heldigvis sluttet med å ødelegge ting og blitt rene engelen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arg, Cuba ødela et sitteunderlag idag. Jeg hadde vært på tur med klassen, så jeg må ha lagt det i gangen da jeg kom hjem. Vel, i tusen biter var det da jeg så det igjen... Ellers er Cuba veldig snill inne. Ikke no møbler går fyken her - kanskje gulvet etter no raptusrunder osv - men ikke no alvorlig :wink:

Men et par sokker, papirer (som forresten er kjempe-nam) og kosebamser skal jeg ikke se bort ifra... :roll: :roll: :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Taxi gnagde hull i teppet i stuen hos bestemor,han åt kajalen min (som var verdens beste!) og svelgte en sokk av meg som han kastet opp dagen etterpå. Han spiste et par kjøkkenkluter og dro utover hønsematen på kjøkkengulvet (vi legger alltid matrester i en isboks på kjøkenbenken til hønsene og denne fant han ut av var masse godt i) han tygde i stykker et kobbel,de nye sommersandalene til ei venninne av meg og masse leker av lillebroren min....

er sikkert mer men jeg har fortrengt det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chessea har ikke ødelagt annet enn noen truser ennå. Hun har foreløpig ikke prøvd seg noe særlig på møbler. MEN jeg regner med at det kommer :D

Deilig med brukte truser da. ;)

Men du glemte og si at hun har dratt ut tråer i den grønne genseren din, og biti hull i buksa melom beina :D tithi

det nytter ikke å skjule noe her nei! ;);)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eso har ødelagt to gulvteppen, flere gulvmatter, spist på listene på døra i gangen (stoooore bitemerker) ødelagt to par sko, spiste av tursela si den andre dagen han hadde den på (så nå har mamma forsterket den med skinn, hihi..) stjeler sokker så det holder.. Hmm.. Er sikkert mye mer som jeg har glemt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Kanskje på tiden med en oppdatering her også. Shero: Shero er nå 11 år og pensjonist. Han har vært pensjonert fra agility konkurranse siden 2022, men har fått gå blåbær med mamma, men etter at han begynte å halte i ett løp i sommer er han heltidspensjonist. Før han ble pensjonert rakk han å delta på ett NM, hvor vi kom igjennom 1. løp. Han har fått prøvd seg på nose work, men vi sliten med at han skal appotere luktboksne så det er lagt litt på hyllen til jeg finner en løsning. Eskene skal uansett enten stås på eller etes opp så... Han har også fått prøvd seg på svømming, han vet ikke om han er helt fan av å svømme hvor han ikke kan stå.M Mamma og Shero. Shero & Max er slitene etter NM  Max: Max er nå 6 1/2 år gammel (hvor tiden flyr). Han bommet på stigefelt i sommer og traff, så nå er vi klasse 3 på heltid. Stigefelt brenner vist, hilsen Max. Max er en fin storebror til Yoshi og er glad han endelig har fått noen å leke med. Jeg har vært instruktør i agility i høst, og Max stilte opp som lånehund siste gangen. Veldig moro at han er trygg nok til å gå, siden sist jeg prøve å få han til å gå med noen utenom familen løp han rett til meg. Vi har også vært innom Sheltie-VM i Kongsvinger hvor vi hadde mye fint, men ikke full klaff.  Max på Sheltie-VM Max og Yoshi
    • Dette har jeg aldri hørt om. Uff, lykke til, håper det går bra!
    • Frøkna har mest sannsynlig fått en blokkert spyttkjertel. I går skulle hun til utredning i CT, men forundersøkelse av hjertet viste at det ikke er et alternativ å dope henne ned slik hjertet er nå. Så hva i alle dager gjør jeg? Er det noen som har vært borti dette, og evt. fått utført noe slags behandling (f.eks. drenering?) under lokalbedøvelse? Hun ble satt på vanndrivende over helga for å redusere trykket på hjertet, så vil de ta en ny vurdering mtp. risiko ved narkose i neste uke,  men hun vil uansett være en høyrisikopasient så det er jo kjempeskummelt å gå den veien. Jeg har jo ikke lyst til å risikere livet hennes for en blokkert spyttkjertel, som tross alt ikke er livstruende og mest bare et irritasjonsmoment. Alt hva den stakkars hunden skal måtte gjennomgå 
    • Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...