Baby Skrevet 15. Mars 2008 Rapporter Skrevet 15. Mars 2008 På mandag skal jeg hente en liten Tibbegutt til mamma. Og vi ønsker forslag til navn. Helst et tostavelsesnavn med litt snert i! Noen som har forslag?
29a Skrevet 15. Mars 2008 Rapporter Skrevet 15. Mars 2008 aawww grattis da! Selv liker jeg veldig godt navnet Charlie da.. Rambo? Lukas...
Kristine&Scott Skrevet 15. Mars 2008 Rapporter Skrevet 15. Mars 2008 Colin? Jonas? Lykke til med hentingen, snuppa
bardmand Skrevet 15. Mars 2008 Rapporter Skrevet 15. Mars 2008 Tibbe? Er det -spaniel eller -terrier? Uansett, link til liste over tibetanske hundenavn: http://www.favorite-puppy-names.com/tibetan-dog-names.html Min favoritt: Kunma (tyv)
Baby Skrevet 15. Mars 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 15. Mars 2008 aawww grattis da! Selv liker jeg veldig godt navnet Charlie da.. Rambo? Lukas... Takk takk, veldig spennende med ny rase. Lukas er under vurdering. Colin? Jonas? Lykke til med hentingen, snuppa TAKK. Tibbe? Er det -spaniel eller -terrier? Uansett, link til liste over tibetanske hundenavn: http://www.favorite-puppy-names.com/tibetan-dog-names.html Min favoritt: Kunma (tyv) Takk for link. Det er Spaniel.
swimzy Skrevet 15. Mars 2008 Rapporter Skrevet 15. Mars 2008 grattis så masse!! han er jo bare sååå skjønn!! mora di kommer til å bli sååå glad!! navn ja... Du har jo de typiske tibbenavnene: Tibbi Tibb Bamse(veldig tykk pels) men jeg liker veldig godt navn som : lukas elias dennis armani arnie ja, det er mange navn!
Baby Skrevet 15. Mars 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 15. Mars 2008 Ja, han er SKJØNN! Mamma liker Casper, men det gjør ikke jeg... Så prøver å overtale henne til noe annet, mulig jeg kan få gjennom Lucas.
Baby Skrevet 16. Mars 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Mars 2008 Basse , typisk tibbenavn Vil ikke ha noe sånn "typisk" navn.
Baby Skrevet 16. Mars 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Mars 2008 Orlando var jo litt kult, men litt langt.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar