Wulfi Skrevet 14. Mars 2008 Rapporter Skrevet 14. Mars 2008 I dag er verdens beste Prinsessepuff 1 år!! Jeg skjønner ikke helt hvordan det kan ha godt så fort? Det er jo bare noen få uker siden jeg hentet den vesle prinsessebolla på 8 uker hos Annki! Det var nesten i går føles det som... Et år har gått, tro det eller ei. Et år med MYE smil, glede og latter! Et år med hennes morsomme påfunn! Et år med sosialisering og trening. Et år med mye lek og morro. Et år med fantastiske turer i skog og mark. Et år med utstillinger. Et år med verdens mykeste lille bestevenn i sengen. Et år med en trofast "tåreslikker" når jeg gråter. Et år mange opplevelser, både hjemme og borte. Et år hvor vi har hengt sammen som erteris. Et år hvor hun har lært mange komandoer: Sitt, Dekk, Bli, På plass, Stå, Danse, Snurr, Slalåm, Sitte bamse, Gi hals... Prada har gitt meg så mye! Den hunden har øket livskvaliteten min med mange, mange prosent! Jeg er så ufattelig glad i den vesle pelsdotten at det nesten gjør vondt i hjerterota i dag!
ella.sh Skrevet 14. Mars 2008 Rapporter Skrevet 14. Mars 2008 Gratulerer så mye med dagen! Blir det feiring?
Tøfflus Skrevet 14. Mars 2008 Rapporter Skrevet 14. Mars 2008 Grattis med dagen, Prada Du er bare så en vakker liten hund Mine "gamle" lukiser hadde en som leke-kompis en gang og det var ikke måte på hvor frustert de ble over den lille dotten som føk frem og tilbake og mellom de lange beina deres Og de fikk aldri "tak" i den, for den var jo overalt, hele tiden En flott oppsummering av det første året hund/eier, jeg ble helt rørt jeg og kjenner meg så absolutt igjen.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar