Henriette Skrevet 13. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2008 Jeg og en veninne lurer på å ta en "turne" med hundene i sommer, og stille og gå lydighet, men vi synes det var så få utstillinger på NKK, er det virkerlig så få utstillinger i fellesferien? Vi her veldi lyst til å reise nedover til østlandet/sørlandet og vere der. Kommer til å ha med en Golden, 2 Rottiser(bare en skal stilles) og en Terv. Noen som vet om noen utstillinger som er i uke 29-31? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 13. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2008 Jeg formoder du har sett på terminlista? Du finner den her. Jeg finner bare to utstillinger i juli. Den ene er i Moss 26.-27. juli, den andre i Ålesundstraktene 13. juli. 2.-3. august er det utstilling i Nesbyen. Jeg har ikke sjekket om alle utstillingene er for alle rasene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 13. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2008 Her er en tråd der folk har lagt ut sine utstillingsplaner for sommeren, kanskje du finner noe der. Sjekk hva som finnes av utstillinger i Sverige også, det er ikke alltid lengere å kjøre over grensa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 13. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2008 Hm, husk at det må være NKK eller HK som arrangerer da. For f.eks Retrieverklubben sin (motsatt dag av moss) kan kun golden stille på ovs... Det gjør det jo noe vanskeligere såklart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar