Kine Helen Skrevet 1. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2005 kom over denne annonsen her i dag... http://tinyurl.com/3n58a 12500 kr for en valp uten papirer eller noe.. det burde ikke vært lov altså... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreassen Skrevet 1. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2005 kan det være billigkjøpte øst-europeiske hunder som har blitt smuglet inn? :-k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kobra_love Skrevet 1. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2005 Herregud... det går da ikke ann!!! :-o Håper ingen er så gale at de kjøper noen av de valpene! [-X Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristina Skrevet 1. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2005 Håper ingen kjøper de valpene hvertfall. Jeg ville hvertfall ikke gjort det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 1. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2005 På en måte så håper jeg ikke folk kjøper dem pga selgeren, men på en annen måte så håper jeg noen kjøper de så de får det godt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristina Skrevet 1. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2005 hvis det er noen valper i det hele tatt da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kine Helen Skrevet 1. Januar 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2005 På en måte så håper jeg ikke folk kjøper dem pga selgeren, men på en annen måte så håper jeg noen kjøper de så de får det godt. ja.. hadde jeg hatt tid og penger hadde jeg kjøpt alle bare for å gi dem masse kjærlig het! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazita Skrevet 2. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2005 nei hadde nokk ikke gått i den fellen der nei. det er alt for dyrt for en hund uten papirer. hadde kanskje strukket meg til halvparten av hva de krever for valpen men ikke mere. [-X når en hund selges uten papirer så vil jo det si det samme som at den aldri kan brukes til verken utstilling eller avl og derfor så hadde jeg ikke betalt full pris for den hunden for det blir bare en selskapshund. skal jeg først ha meg en så dyr hund så hadde jeg heller kjøpt meg en med papirer på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lene Skrevet 2. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2005 Synd at så mange driver å tjener penger på rasens poppularitet nå! Tror det er mange som ikke er seriøse å driver med tull bare for å tjene penger nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michelle Skrevet 4. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 4. Januar 2005 Det er så utrolig mange USLE folk der ute...til å grine av... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar