joey Skrevet 3. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2008 tenkte jeg skulle legge ut nogen bilder av dyrene mine. staffen er 1 år nå og corsoen nermer seg 4 mnd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mene Skrevet 3. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2008 Fåseda! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyfonia Skrevet 4. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2008 Ååå! jeg elsker staffer! gleder meg til om et par år da jeg skal ha meg en staffe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 4. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2008 Flotte hunder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miss mini blue dior Skrevet 4. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2008 Utrolig søte da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joey Skrevet 4. Mars 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2008 ja staffer er drit tøffe hunder , allti glad og elsker mennesker (ikke alltid like gøy) . andre hunder kan han være litt skarp mot viss de er dominante. corsoen beggyner allerede å få bra med vakt innstikt, skikkelig på vakt når det kommer folk, men merker fort at det ikke er noe fare på gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
netteliten Skrevet 5. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2008 Staffen er min type hund, så nydelig, flott og tøff hund! Corsen kjenner jeg ikke så mye til, men utrolig flotte av utseende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inustaff Skrevet 6. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 6. Juni 2008 Velkommen hit!Flott at det finnes andre med Corso her!Håper du har tenkt å bli her da.. Fin fine halvsøster til Obelix ja..Hva heter hun? Liker fargen på henne.. Men med mindre du vil ha helt feil ører på henne så må du teipe dem!Ellers blir de helt feil,og det er egentlig lite pent..(smak og behag da,men er ikke korrekt) Staffer derimot er ikke noen favoritt, litt små for min del,men søte er de jo absolutt! Hva heter den da? Må legge ut mere bilder av dem vettu! Alle på sonen ELSKER bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shatique Skrevet 6. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 6. Juni 2008 Så nydelige hundene din er. Staffer er jo bare helt hærlige da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane&Kaiza Skrevet 6. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 6. Juni 2008 Velkommen=) Begge hundene dine var nydelige! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joey Skrevet 6. Juni 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Juni 2008 takk for der. corsoen heter Bella. hvordan mener du med å teipe ørene inustaff? hun er jo blitt en del større nå da en på bildene.. staffene er ganske små ja, derfor jeg har skaffet meg corso men ser at du har nå en mini du også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joey Skrevet 6. Juni 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Juni 2008 burde jeg teipe ørene inntill hodet? har trodd at dette kom til å bli bedre med alderen men tar imot tips till hvordan dette skal gjøres hvis noen har peiling .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 7. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2008 Her er en side om øreteiping. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyfonia Skrevet 10. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2008 Skal få staffe i november GLEDER MEG! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joey Skrevet 2. August 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. August 2008 legger ut et par nye bilder her. kommer nokk ikke til å teipe noen ører da jeg ikke har noen interresse for utstilling, og ørene plager ikke meg . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joey Skrevet 2. August 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. August 2008 enda fler.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar