Gå til innhold
Hundesonen.no

Langtur på mandag (mange bilder, ikke alle er hundebilder)


Silje

Recommended Posts

På mandag fant jeg og en kompis, Kristoffer, ut at vi måtte ta oss en langtur, siden været var så fint! Vi fant ut at vi ville gå rundt hele Tungeneset (frem med kartet, de som ikke er støe i geografi :D)

Vi tok med oss mine hunder, og min tantes Bullmastiff, Soda.

Her er noen bilder fra turen, det er ikke alle som er hunde-bilder da, men de kan dere bare bla forbi, hvis dere ikke er interesserte :D

Kristoffer er klar for tur!! Med ferdig pakket sekk!! (som hadde homofarge mente han :)))

bilde3.jpg

Klatre hunder... blanding av sheltie og fjellgeit!

bilde8.jpg

Soda er og med, selv om hun ikke er så rask som sheltiene :D

bilde2.jpg

Gikk litt på stien også da... det syns Soda var greit, siden hun ikke har geite blandingen i seg!

bilde6.jpg

En ekte RANCH-SHELTIE!!! :D

bilde4.jpg

Kristoffer syns denne varden var så fin, så jeg ble tvunget til å ta et oppstilt bilde med han ved siden av den!

bilde7.jpg

VAAAMRT på bena!! Må lufte litt!!

bilde9.jpg

Så måtte vi ha litt mat... hadde storm kjøkken med, som vi lagde oss litt mat på :D

bilde10.jpg

mmm, pølse og potetmos!!

bilde13.jpg

Mala og Enya posserer for kamera!

bilde12.jpg

bilde11.jpg

Naturen er rar, her er en jettegryte!

bilde1.jpg

Og her er noen fiine groper sjøen har gravd ut!

bilde14.jpg

Så var turen slutt! Vi gikk i ca 6 timer, og hundene hadde det topp og jeg ble faktisk litt brun!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi hadde en kjempe fin tur!! Fint vær og god mat (mat smaker jo som kjent mye bedre når den blir laget ute, og man er skikkelig sulten :))

Nei, Basse, jeg tor ingen bilder av meg selv... og ingen andre gjorde det heller... sukk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...