Gå til innhold
Hundesonen.no

Resultater fra Manger 1 & 2 Mars


Wulfi

Recommended Posts

ÅÅ, da var det henne i gruppe ringen da :ahappy: Jeg og venninen min satt å tippet hvem som ble plasser hvor og jeg tippet at Prada skulle bli plassert, men dommeren var vist ikke enig i meg at det var en veldig fin Puff :yes:

Hihi

Fikk 1 Kval og 2 Konk og rett ut...

Blondie hadde løpetid da og skulle gjøre alt annet en å gå å stå fint neste, hehe.

Det var SÅ mye gøyere å leite etter hunder å være med :D Jaja, hun var flink da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stilte 2 japanere.

Tinka(eldste tispen vår) med bare ytterpels igjen selvfølgelig fikk 1kval og 3konk av fire tisper da så det var jo ikke så gale.

Kritikk: Nice coat texture, well curved tail, would prefer her a bit smaller, ears rather big, god pigment.

Aron vårt nye tilskudd til flokken(har bare hatt hunden i 3 uker), som ikke er trent noe til utstilling og som ikke er vandt med å gå i bånd fikk:

1kval, 1konk, ck, 4bhk

Kritikk: Nice Size, balanced, hig set tail, dark eyes, small ears, typic, needs training for shows, and for moving in control because he is sound.

Noen som kan fortelle meg hva som menes med siste setningen her? Greit jeg kan engelsk men er ikke selvutnevnt geni på oversettelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til alle sammen som gjorde det bra på manger. Selv er eg kjempe fornøyd med resultatet, min lille dobber valp Tamlands Dea Francesca ble BIR valp, samt storebror Diezel ble BIR. :););)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stilte 2 japanere.

Tinka(eldste tispen vår) med bare ytterpels igjen selvfølgelig fikk 1kval og 3konk av fire tisper da så det var jo ikke så gale.

Kritikk: Nice coat texture, well curved tail, would prefer her a bit smaller, ears rather big, god pigment.

Aron vårt nye tilskudd til flokken(har bare hatt hunden i 3 uker), som ikke er trent noe til utstilling og som ikke er vandt med å gå i bånd fikk:

1kval, 1konk, ck, 4bhk

Kritikk: Nice Size, balanced, hig set tail, dark eyes, small ears, typic, needs training for shows, and for moving in control because he is sound.

Noen som kan fortelle meg hva som menes med siste setningen her? Greit jeg kan engelsk men er ikke selvutnevnt geni på oversettelse.

kritikken hans er bare en setning,så jeg oversetter alt, jeg:

"God størrelse, balansert, høyt ansatt hale, mørke øyne, små ører, typiske (typiske, små ører? Blir forvirra av komma-feil) trenger ring-trening, og trening for å bevege seg kontrollert, da han er av god type. (Sound er et litt vanskelig ord å oversette, da vi ikke har et tilsvarende ord i det norske vokabularet, men det betyr altså at dommeren liker typen hans.Trivelig, solid og god type)

Gratulerer allle sammen! Flotte resultater på sonen- hundene :hmm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kritikken hans er bare en setning,så jeg oversetter alt, jeg:

"God størrelse, balansert, høyt ansatt hale, mørke øyne, små ører, typiske (typiske, små ører? Blir forvirra av komma-feil) trenger ring-trening, og trening for å bevege seg kontrollert, da han er av god type. (Sound er et litt vanskelig ord å oversette, da vi ikke har et tilsvarende ord i det norske vokabularet, men det betyr altså at dommeren liker typen hans.Trivelig, solid og god type)

Gratulerer allle sammen! Flotte resultater på sonen- hundene :P

Takker for hjelpen, det var mest det derre med sound jeg lurte på, har for å være helt ærlig ikke hørt ordet før hehe, men jeg skjønte at hun likste han for ellers så hadde han sikkert gått ut med blått han også som broren til freia gjorde, og han gikk fint og stod fin men dommeren mente han var litt stor også hadde han akkurat sluppet mye pels så han var ikke mye å skryte av der og da.

Må si som deg gratulerer så mye alle sammen og Calina ?? har du ikke hatt tilgang på data enda?

Diezel gikk desverre ut av gruppen uten plasering da men fy så flott han er altså.

Calina med gullet sitt og en vi kjenner med sin bullmastiff valp(bare 9mndr og slo sin egen mor i ringen)

100_7302.jpg

100_7296.jpg

veldig dårlige bilder da men vet ikke om jeg skal skylde på gubben eller kameraet(kanskje begge deler)

DSC01007-1.jpg

mobilbilde av Aron hannhunden vår etter å ha blitt badet og fønet, 2 dager før manger utstillingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Grattis da :lol:

Kaisa var og på den utstillingen, konkuranse mot søssteren Kikki.

Bra kommentarer fra dommer og oppdretteren vår var også fornøyd med kaisa's kommentarer fra dommer.

Alt var helt perfekt med det var en muskel i ryggen som ikke var helt god, skipt

når det bare var det som var i veien <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...