Gå til innhold
Hundesonen.no

Hei hei


9na

Recommended Posts

Heisann

Jeg er jo ikke helt ny her da,men er vel et par år siden sist jeg var innom her,så blir jo ganske ny da likevel hehe.Ramla over forumet tilfeldig når jeg søkte etter noe.

Jeg heter altså Nina er snart 28 år og nylig flytta fra kr.sand til vennesla hvor vi har kjøpt oss hus,trives veldig bra faktisk.Har cockeren Maggi,hun er snart 8 år nå,blandingshunden Janka som til høsten blir 11 år,vi hadde en cocker til som vi hadde på foravtale ,han hadde vi ikke veldig lenge siden han var helt sykt aggressiv,meldte oss inn i en hundeklubb for å trene mer med ham,men ingenting nytta,han beit oss til blods daglig,angreip oss bare vi så mye som gikk forbi ham,de som eide han ville ikke ha han tilbake,så vi lot ham sovne inn,utrolig vondt,ja helt ubeskrivelig..Men han var helt rabiiat,og jeg kunne ikke lengre ha besøk av tantebarna mine,og han knurra bare jeg så på ham,aner ikke hva dette kom av,han var jo voksen da vi overtok han,så ikke godt å si hva som kan ha trigga dette her..vi syns iallefall vi gjorde det rette,selv om de var grusomt vondt..

Vi overtok min mors japanske spisshund,som jeg ikke fikk med meg da jeg flyttet ut,men da min far døde så orket ikke min mor ansvaret over en hund,Kati sovnet stille inn i fjor sommer nesten 12 år gammel,hun var nesten døv og hadde problemer med å gå,ja diverse alderdomsplager..er det som er vondt å være hunde eier,de lever så altfor kort..

Men en gladelig nyhet har jeg da oppi alt det triste jeg har skrevet,er at imorgen overtar vi en ett år gammel papillon tispe,skal bli utrolig gøy med en unghund i hus igjen altså,en med futt og farti i,ikke en hund som har hatt dte vondt eller en problemhund dette da,men av diverse personlige grunner kunne ikke eier lengre ha henne,jeg vokste opp med papillonen Timmy,så skal bli utrolig artig med en liten pappis igjen..men noen år siden Janka og Maggi var unge,så tenkte det ville være greit å ha et forum der jeg kan spørre og grave og mase på andre hundefolk om jeg lurer på noe hehe.Vi har og katter og papegøyer,så her er det liv hehe

Gleder meg veldig til imorgen,lille frøkna heter Sabella..ja får vel avslutte her,ellers blir jeg jo aldri ferdig hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...