lena_rabbit Skrevet 1. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2008 Hei, hvor mye koster en sterilisering på en vanlig dyreklinikk? - Lena Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shile Skrevet 7. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 7. Mai 2008 Jeg fikk kastrert hunnkatten min i går og betalte 1990 kroner for hele herligheten me fjerning av eggstokker og livmor i tilegg til chipping. Så selve inngrepet kostet altså cirka 1400 kroner. Vel anvendte penger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bitteliten Skrevet 7. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 7. Mai 2008 Hei, hvor mye koster en sterilisering på en vanlig dyreklinikk? - Lena Her hos "dyrlegen i hurum", koster det ca 1500,. for sterilisering, vaksine og chip. Da fjernes alt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Birk Skrevet 13. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2008 Jeg betalte 1200 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shatique Skrevet 13. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2008 Jeg betalte 1400 pr. snute jeg. Men det er noen år siden mine ble det da. Da var det ikke chip inkludert i prisen. 2 år siden mine ble det da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aina&Kaizer Skrevet 14. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 14. Mai 2008 På dyreklinikken her koster det 1500 for kun kastrering av hunnkatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guro Håvik Skrevet 23. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 23. Juni 2008 Eg betalte ca 1200 kroner for sterilisering og vaksine på min hokatt. Det er billegare med hannkattar. Der kostar det berre ca 600 kroner for kastrering. Dette er fordi sterilisering av hokatt er eit mykje større inngrep Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mumfy Skrevet 8. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 8. Juli 2008 hvor mye koster det å kastrere en hannkatt då? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 8. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 8. Juli 2008 hvor mye koster det å kastrere en hannkatt då? Det er billegare med hannkattar. Der kostar det berre ca 600 kroner for kastrering. .. Noen som vet prisen i trondheim ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mumfy Skrevet 8. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 8. Juli 2008 hva er chipping for noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar