Guest Maritus Skrevet 27. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2008 Ja, alle har vi de dager. Da vi føler oss undervurdert. Da man ikke har det man vil ha. Den dagen man føler tankene svirre, og gjerne ha oppmuntrenes ord, men ingenting hjelper. Hva kan allikevel hjelpe. Tenkte vi kanskje kunne sette opp en liste over ting, bare sånn for morroskyld -Gå en tur med hunden - Sette seg foran peisen med kakao - Dra til en venn Fortsett listen, så kanskje det hjelper deg til og finne på no på grå dager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ella.sh Skrevet 27. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2008 En kombinasjon av tur med hunden og kakao på termos fungerer bra Ellers er duftlys noe som alltid gir god stemning her. Lys er alltid kos! Eller lei deg en gammel klassiker. Dirty Dancing, Clueless og andre jentefilmer er feeeeel good! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 28. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2008 Musikk! Hard rockemusikk som får deg til å føle deg ovenpå. Samtidig som det hjelper godt å prate vekk alt som plager deg med sin nærmeste venn. Og spise alt du vil ha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HanneJ Skrevet 28. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2008 - Sjokolade - Danse bananas til rar musikk du vanligvis ikke hører på, slik at hunden ser på deg som om du kommer fra en helt annen planet. (Du kommer til å flire av deg selv til slutt) - Skriv rare ting til venner på msn som f.eks "eg e langt oppi hakkadalen nu, og du sittar ved bryggja, vi e som to heilt forskjelliga personar på forskjellige platser" (bland dialekt, ord, alt mulig rart), så ser du for deg uttrykket på de forskrekka vennene dine som tenker "hva i huleste som skjer med henne?" - garantert latteranfall da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 28. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2008 - En boks med is(minst 1 liter), en stor skje(må spise rett fra boksen), dyner og en god film Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Maritus Skrevet 29. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 29. Februar 2008 - En boks med is(minst 1 liter), en stor skje(må spise rett fra boksen), dyner og en god film DET er en drøm, når jeg har kommet hjem etter en lang tur med bikkja... Åh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nokia Skrevet 2. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2008 Trene! Jogging etc, noe man blir ordentlig sliten og svett av. Det blir iallfall jeg alltid i godt humør av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 2. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2008 Enig med JL- trening gir endorfiner og masse sunn mat som du får herlig samvittighet av- DET får meg til å føle meg tusen ganger bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneC Skrevet 6. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2008 Is, masse is! Og god musikk. Akkurat nå er det alice cooper, ac/dc, smash mouth og disturbed som virker... *spise is* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 7. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2008 Det beste er å høre på merkelig musikk og bare hoppe rundt som en gal. Det utrykket hunden sender deg da får deg for i godt humør igjen. Det er alltid like gøy å se vovvens oppgitte og sukkende blikk Også kan ikke en god skogtur være å forrakte heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar