Papillon Skrevet 26. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2008 Hei! Ser at det står enten illustratør, oversetter, skribent, fotograf, moderator og admin under bildet til noen av brukerne. Moderator og admin forstår jeg hva gjør men ikke de andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HildeM Skrevet 26. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2008 Finnes det fotografer også? Jeg lurer også på hva illustratør, oversetter og skribentene gjør.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 26. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2008 Finnes det fotografer også? Jeg lurer også på hva illustratør, oversetter og skribentene gjør.. Du er ikke alene om det... kanskje en "sovende" tittel..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 26. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2008 Jeg kan svare for oss oversettere ihvertfall! Vi oversetter rett og slett deler av forumet! Fra engelsk til norsk. Og det virker kanskje som om vi ikke gjør så mye, men vi har en egen oversetterdel av forumet som ikke vanlige brukere kan se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar