nannacocca Skrevet 24. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2008 Lurte på hvordan jeg kan sette inn et bilde i teksten. Jeg gjør slik: trykker på "sett inn bilde"-knapp, i det vinduet som dukker opp skriver jeg adressen til det valgte bildet (kopierer fra Egenskaper til det valgte bildet, bildet i JPEG format, passe størrelse), trykker OK. Får feilmelding: Beklager, men det er ikke tillatt med dynamiskesider i -taggen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Skrevet 24. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2008 Skjønner ikke helt hva du mener her? Bilde i teksten ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nina Skrevet 24. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2008 Hvis du skal bruke må du først laste bildet opp på internett, på f.eks Imageshack eller Photobucket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nannacocca Skrevet 25. Februar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2008 Tusen takk! Jeg klarte det, selv om bildene ble noe større enn jeg forventet. Resultatet er i Minnelunden i Hundesonen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar