Gå til innhold
Hundesonen.no

Queens of the stone age

Tini

Recommended Posts

Skrevet

Den er vel om ca akkurat 9 timer? tja. kanskje 10. Det er iallefall oppvarming om 9 timer! :P

Fader ass, Tini er heldig, de fikk Sidewalks i Stockholm!

Er det ingen andre queens of the stone age fans her da? come on ppls!

Josh Homme?

Kyuss?

Dave Grohl?

No one? Jeg blir skikkelig skuffa her :P

Skrevet

TAKK og velkommen i rekka! :P

Jeg lider av kronisk flyskrekk så jeg tør ikke fly ned. Vi har jo ikke engang togforbindelse her.... Men jeg har sett QOTSA (og møtt gutta) et par ganger nå så jeg klarer meg :P

Skrevet

haha. var jo noen utenom oss to som faktisk hadde hørt om de.. cool...

Vi har bra musikk smak..

konserten i norge og stockholm var rå bra.. Gleder meg til bergen og oslo igjen til sommeren.. johoo..

**** synd du ikke får vært med Wretch... Dumme eksamen shit.. Hvis du ikke hadde hatt det hadde jeg **** meg dratt med meg en venninne tatt en road tripp opp i nor og henta deg..

Skrevet
haha. var jo noen utenom oss to som faktisk hadde hørt om de.. cool...

Vi har bra musikk smak..

konserten i norge og stockholm var rå bra.. Gleder meg til bergen og oslo igjen til sommeren.. johoo..

**** synd du ikke får vært med Wretch... Dumme eksamen shit.. Hvis du ikke hadde hatt det hadde jeg **** meg dratt med meg en venninne tatt en road tripp opp i nor og henta deg..

haw haw, men da måtte jason homme (harr harr) vært med oss til bergen! :kiss:

Jaaa, nei det er ****** kjipt, men men. Det er neppe siste gangen de kommer til Norge... Selv om det er utrolig bittert når mine to favorittband of all time spiller sammen. :blink:

Skrevet
haw haw, men da måtte jason homme (harr harr) vært med oss til bergen! :kiss:

Jaaa, nei det er ****** kjipt, men men. Det er neppe siste gangen de kommer til Norge... Selv om det er utrolig bittert når mine to favorittband of all time spiller sammen. :blink:

Ja du mener Jason Van homme ja... sant det da.. vi får ta det skikkelig igjen neste gang da... hehe..

Skulle ikke du flytte litt mer sentralt å gå på skole? det var kanskje etter sommeren..?

Skrevet

Gnahahah! VAN homme ja! :blink:

Njæææi det blir utsatt 1 år når bikkja kommer i hus. Kjipt å surre med leilighet, studier, jobb, masse penger og hjemlengsel samtidig som du prøver å gi valpen en god start i livet =/

Skrevet

Synes at de skal ta en pause å ikke komme tilbake etter de har vært her i sommer as.. hehehe.. Må jo liksom dra på de jeg har mulighet til... og da blir det en del konserter da.. hehehe.. Gleder meg til min 3 dagers i juni ... Tror du går glipp av en hei hundranes bra konsert show i bergen Wretch.. Når begge skal spille fullt sett ..mhm...

denne gangen skal jeg ikke si at jeg må jo dra på konserter når de er her for det er sikker lenge til de kommer tilbake igjen...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Vi hadde en elghund som stod og ulte ved døra hvis det var løpetisper innen en mils radius (satt på spissen), og en annen elghund som ikke brydde seg i det hele tatt, så det er nok i alle fall til en viss grad individbetinget. Ellers har jeg bare hatt relativt små hunder (6-8 kg), men det har kun vært tisper, og de har vært veldig enkle mtp. løpetid (lite blod, ikke noe særlig hormonpåvirking mentalt utover at det skal markeres hver 5. meter på tur). simira nevner livmorbetennelse, jeg vet ikke om det er mer vanlig på småraser, men min forrige hund fikk i alle fall det. Men skal man ikke drive med avl eller andre raserelaterte aktiviteter er det jo ikke verre enn at man kastrerer.
    • Hvordan er rasene hunden er blanding av? Og ikke minst foreldrene? Det er jo ulempen med blanding, det er vanskelig å gjøre grundig research, men foreldrene og evt. tidligere kull kan jo gi indikasjoner. Hvis det er bevisst blandingsavl så ville jeg uansett håpet at de ikke ville avlet på en hannhund som er slik, men samtidig så ville de da kanskje ikke avlet på blanding heller, om de var opptatte av genetikk. Jeg kan ikke veldig mye om miniatyrhunder, jeg har kjent et par hannhunder som var slik du beskriver, og et par som er helt greie. Når det er sagt er jo tispene også "kjent" for mer gneldring og innbilte svangerskap og livmorbetennelse, så man velger jo litt sine onder. 
    • Hei! Jeg er helt ny i liten-hund-verden. Har tidligere hatt springer spaniel, boxer og schæfer, men skal nå få en liten blandingsrase.  Jeg er så usikker på valget av hannhund eller tispe! Personlig har jeg ikke en sterk preferanse, har hatt to tisper og en hannhund, og heller nok kanskje mer mot hannhunder. Men jeg hører fra mange med små hunder at hanner kan være veldig vanskelig å få stuerene, at de markerer inne og at de er så stressa rundt løpetid i nabolaget feks at de står og uler ved døra osv. Dette er ikke noe jeg har vært borti med store raser, verken min egen eller venner sine (vært aktiv i NRH og NBF-miljø i 15 år, så vært borti en del forskjellige raser) i det hele tatt, så er det en typisk type atferd for små hunder, eller er det mer individbetinget? Vi legger så klart til rette for rotrening og passe aktivitetsnivå osv osv.  Hadde vært fint å høre noe annet enn skrekkhistorier om små hunder, for akkurat nå lener jeg veldig mot tispe.
    • Vi har hittil foret vår valp på 13 uker med fire måltider om dagen og har planer om å gå ned til tre måltider om dagen. Ved fire måltider ga vi frokost ca 07-07.30, lunsj 12, middag 16 og kveldsmat 19.30.  hvilke tidspunkter forer dere valpene deres og hva har fungert for dere?
    • Hei @Betan, min erfaring strekker seg fra 2002 da jeg fikk min første bull-hund. Min første ambull ble født i 2007 og jeg har hatt mange verv i det norske raseklubbens styre, nå sitter jeg i den svenske klubbens styre. Jeg har som oftest hunder i par og jeg er utdannet innefor atferd men også jobbet som hundetrener i mange år. Nå for tiden konkurerer jeg med min ambull-tispe. Vi er i kl 3 i RL f.eks og har flere sporprøver bak oss, tatt i Sverige. Så erfaringen strekker seg fra egne hunder til mange av norges og sveriges ambuller. Holder det?
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...