Guest Christine Skrevet 21. Februar 2008 Rapporter Skrevet 21. Februar 2008 Har tenkt på å lage meg en jakke eller en genser med eget trykk på, men vet bare ikke hvor. Hvis noen har noen sider som selger gensere med eget trykk på eller noen tips, så skrik ut! Edit: Genseren må være hettegenser også må man kunne ha trykk på begge sider.
helle Skrevet 21. Februar 2008 Rapporter Skrevet 21. Februar 2008 Det går an å kjøpe "papir" til skriveren som man kan printe ut det man vil selv på.. Derretter kan du stryke det på genseren eller jakken der du vil ha det. Jeg har gjort det med flere ting og syns det fungerer kjempefint. Går an å vaske det også.. Billig og greit.
Guest Christine Skrevet 21. Februar 2008 Rapporter Skrevet 21. Februar 2008 Det går an å kjøpe "papir" til skriveren som man kan printe ut det man vil selv på.. Derretter kan du stryke det på genseren eller jakken der du vil ha det. Jeg har gjort det med flere ting og syns det fungerer kjempefint. Går an å vaske det også.. Billig og greit. Har prøvd det før, men det ble ødelagt etter flere vasker, og jeg var ikke helt fornøyd. Bestilte meg en genser med mitt trykk på over nett en gang, men husker ikke hvor. Vil iallefall ha noe lignende denne gangen også. Takk for tipset iallefall
helle Skrevet 21. Februar 2008 Rapporter Skrevet 21. Februar 2008 Har prøvd det før, men det ble ødelagt etter flere vasker, og jeg var ikke helt fornøyd. Bestilte meg en genser med mitt trykk på over nett en gang, men husker ikke hvor. Vil iallefall ha noe lignende denne gangen også. Takk for tipset iallefall ah, okei. Jeg hadde mitt på en veske. Ble ikke vasket så ofte akkurat, så gjerne derfor det holdt greit.
Line_ Skrevet 21. Februar 2008 Rapporter Skrevet 21. Februar 2008 http://www.myxwear.com/ vet jeg flere har brukt, men akkurat nå kommer jeg ikke inn på den...
Guest Christine Skrevet 21. Februar 2008 Rapporter Skrevet 21. Februar 2008 http://www.myxwear.com/ vet jeg flere har brukt, men akkurat nå kommer jeg ikke inn på den... Der var linken jeg lette etter!
Maria Skrevet 21. Februar 2008 Rapporter Skrevet 21. Februar 2008 Kommer ikke inn på den linken, jeg... :S Leter etter tilsvarende nettbutikk, til russejentene. Vi må jo ha gensere til jentene på vanen vår må skjønne! spreadshirt har jeg sett på..
HHC Skrevet 22. Februar 2008 Rapporter Skrevet 22. Februar 2008 Jeg har spreadshirt, den grønne fra NKK Kongsvinger( ) er kjempe fornøyd med den, og trykket holder seg bra. Men så kom det en liten toll suprise med på kjøpet da vi skulle henten den. Ellers kjempe fornøyd
Guest Christine Skrevet 22. Februar 2008 Rapporter Skrevet 22. Februar 2008 Takk for tips! Går nok for myxwear når(hvis?) siden åpner igjen. Bestilt derfra før og er knallfornøyd!
Nikki72 Skrevet 22. Februar 2008 Rapporter Skrevet 22. Februar 2008 Kan kanskje finne noe her : http://lrdesign.se/index.php
MartineH Skrevet 22. Februar 2008 Rapporter Skrevet 22. Februar 2008 Har bestilt fra både myxwear og nordic print, kvaliteten er mye bedre på Nordicprint.
Wicked Sister Skrevet 2. Mars 2008 Rapporter Skrevet 2. Mars 2008 Kommer ikke inn på den linken, jeg... :S Leter etter tilsvarende nettbutikk, til russejentene. Vi må jo ha gensere til jentene på vanen vår må skjønne! spreadshirt har jeg sett på.. Hvis du er russ anbefaler jeg deg russedress.no
Maria Skrevet 3. Mars 2008 Rapporter Skrevet 3. Mars 2008 Jeg har sett på de, men de er ikke helt det vi er på jakt etter. Men takk for tips.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar