12345 Skrevet 19. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 19. Juni 2008 Så nusselig han var, han var nydelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karina+cathy Skrevet 19. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 19. Juni 2008 Fin altså skulle gjerne hatt en i den fargen og men en holder i massevis for å si det sånn...hvem er foreldrene hans,regner med at det er mambo som er faren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 19. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 19. Juni 2008 For ett nydelig ansikt! Resten av han var fint det også altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 19. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 19. Juni 2008 Så herlig hund Utrolig fine bilder ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariaN Skrevet 19. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 19. Juni 2008 Så lekker han er Blitt kjempe stor.. kraftig og fin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riz Skrevet 19. Juni 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Juni 2008 Mambo og Liza som er foreldrene:) Jepp, han har begynt å bli stor. Syns nesten han kunne ha stoppet å vokst nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karina+cathy Skrevet 19. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 19. Juni 2008 Når min var på den alderen(6mnd) veide hun en 46kg+- mener jeg å huske så hun var en sværing lenge la på seg 2,5-3kg pr uke første tia.... han blir nok en kraft plugg han av di også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riz Skrevet 19. Juni 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Juni 2008 Når min var på den alderen(6mnd) veide hun en 46kg mener jeg å huske...så han blir nok en kraft plugg Hvor gammel er hun nå da, og hvor tung? Jeg håper Hiro ikke blir av de tyngste, men han har nok en del igjen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karina+cathy Skrevet 19. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 19. Juni 2008 Hvor gammel er hun nå da, og hvor tung? Jeg håper Hiro ikke blir av de tyngste, men han har nok en del igjen:) Hun er 15 mnd og veier ca 60kg så det har gått tregt di siste mnd med henne,hun vokste kjempe fort det første året,var en stund større en broren sin,men nå har han dradd forbi med 5 kg:)ja virker som guttene er litt tregere i starten,men så tar di innpå når det nærmer seg året...men min er kanskje litt vel stor(ikke feit) en god jente med solid ramme kan en si:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElinT Skrevet 19. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 19. Juni 2008 men min er kanskje litt vel stor(ikke feit) en god jente med solid ramme kan en si:) Bare for å pirke litt, Diva er ikke litt stor, hun er kjempe svær! (men hun er ikke feit nei,det stemmer ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karina+cathy Skrevet 19. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 19. Juni 2008 Bare for å pirke litt, Diva er ikke litt stor, hun er kjempe svær! (men hun er ikke feit nei,det stemmer ) Du er så pirkete altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mardina Skrevet 19. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 19. Juni 2008 Utrolig skjønn hund! Nydelig! :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riz Skrevet 10. September 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. September 2008 Her kommer noen bilder fra meg av Hiro, 10 mndr og like klumsete og barnslig som før. Dog han har blitt litt mer voksen, han har funnet ut at tisper lukter helt fantastisk og at han må tisse der alle andre hunder har tisset. De små tisseturene ute, er ikke så veldig små lenger da han må lukte på alt. Har kjøpt meg nytt kamera, nikon d60... En viss hund klarte å tygge opp det andre... <_< Lek med nabohunden Bono. Fjellturer Skulle sette meg ned på huk for å ta bildet, men da tror jo Hiro det selvfølgelig er kosetid da og ødelegger heeele bildet;) Bare ligge å være søt. Og MASSE bading og strandturer både her hjemme og på hytteturer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 10. September 2008 Rapporter Share Skrevet 10. September 2008 Nydelige bilder av en flott hund :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 10. September 2008 Rapporter Share Skrevet 10. September 2008 Nydelig hund. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riz Skrevet 10. September 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. September 2008 Takk takk, jeg kunne slevfølgelig ikke vært mer enig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
occurrence Skrevet 10. September 2008 Rapporter Share Skrevet 10. September 2008 Flott hund ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 10. September 2008 Rapporter Share Skrevet 10. September 2008 Vanvittig flott! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eva-Kihla Skrevet 10. September 2008 Rapporter Share Skrevet 10. September 2008 Kjempe flott Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LindaM Skrevet 10. September 2008 Rapporter Share Skrevet 10. September 2008 Mambo og Liza som er foreldrene:) Har alltid likt Liza jeg Og Mambo da! Så majestetisk Liker de kjempegodt når de er så kraftige og gode som han Har lagt merke til at bittet til Mambo er helt feil, hvordan er det med Hiro sitt? det ser jo veldig fint ut på bildene da :P Han er helt nydelig altå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar