Gå til innhold
Hundesonen.no

Springeren Norma (Lochaline's Kitty White)

Peers

Recommended Posts

• Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Norma sier takk for alle hyggelige kommentarer :P

Har aldri hatt noe særlig sansen for ESS, men Norma er virkelig ett unntak :P Blir flottere for hver dag som går jo :brr:

Så bra at hun kan "omvende" deg litt :P

Norma er pen :P Synes hun ser mye edlere ut enn de fleste ESS, ikke så mye hengende øyne og lepper som en del av dem har :P

Jeg liker ikke springere som "henger" her og der jeg heller, så jeg er veldig glad for at hun ser ut som hun gjør :P

Edit:

For et nydelig bilde! Du har en utrolig pen hund.

Synes det er morsomt å følge med på denne tråden, siden søskenbarnet mitt nylig har fått en liten l/h jente i hus. Se på bildene av Mocca.

Så moro at hun får springer, Mocca var nydelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nydelig hun er, Anette :brr:

Takk! :P

Herlige Norma, med vakkert ansikt!

Uæ, er det løpetid-tid allerede altså? Hmm, jeg synes Hera er litt rar om dagen:P

Takk til deg og :P Jeg har merket noen små tegn på Norma i det siste, men det kom som en overraskelse gitt! Aner ikke om hun er tidlig ute for alderen, men det er tydelig at løpetiden er her ja! *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
  • 3 weeks later...

Nye bilder, det vi vil si liten bildespam:

0001.jpg

0002.jpg

Jeg har en hund med svømmeføtter :icon_clapping: :

0005.jpg

0007.jpg

0008.jpg

0009.jpg

0013.jpg

0025.jpg

0026.jpg

Norma er tøff nok til å hoppe fra brygger hun! molly her inne har tatt disse bildene:

0003.jpg

0004.jpg

0005.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jenta som har begynt å få dreis på kamera det, tenker jeg... Fiiine bilder...!

Vi må seriøst få snudd Skraperudtjern altså, sola kommer fra helt feil side..

Jeg fikk tips av min morfar på nesten 70 i går jeg, følte meg faktisk litt dum når han ga meg noen aha-opplevelser med tanke på kameraet :icon_clapping:

Og ja, tjernet er heeelt feil vei. Motlys er skrekkelig vanskelig...

Pene jenta! Blir så spennende å se hvordan det går med henne videre i utstillingsringen! Hun er jo helt bedårende :thumbs:

Takk for det :banana:

Norma stiller i sitt siste valpeshow neste søndag, det blir spennende... Helgen etter er det debut som junior, det er ENDA mer spennende *flir*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går fylte Norma 9 måneder, og trer dermed inn i de "voksnes rekker" ;) Her er noen bilder fra de siste dagene:

Valpeshow 18. mai, siste valpeshow. Til helgen blir de debut i juniorklassen...

0004.jpg

0009.jpg

bildemaiken.jpg

0016.jpg

Andre bilder:

0001.jpg

0002.jpg

0006.jpg

0007.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har blitt så voksen. :ahappy:

Ja, altfor fort også :P Hun var jo så liten og god, tiden har bare flydd avgårde... Nå er hun stor og god *flir*

Alldelse nydelig er hun :wub: Jeg får så lyst å kose på henne

Takk! Hun liker å koses på :P

Aaaw, fineste Norma jo! Jeg skal hilse fra både Josie og Lilla og si at de gleder seg til å treffe henne og Orry igjen

Norma og Orry gleder seg til å treffe dere og, så kan Norma og Lilla knøvle hverandre igjen :)

Naaw, søtingsen. Hun har blitt kjempesvær siden jeg så henne på armen din! :P Men de har vel en tendens til å bli det, de valpene. :P

Vakker som alltid :)

Norma = ;)

Takk alle sammen! :P

Edit: klippet vekk noen smileyer, på grunn av teit regel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Hjelpes meg, jeg må bli flinkere til å oppdatere denne tråden...

Uansett; i dag, 19. august, er Norma 1 år! :ahappy: Vi har hatt en flott tid sammen foreløpig, hun har det aller aller meste jeg kunne tenke meg, og jeg gleder meg veldig til å se hvordan hun utvikler seg videre og hva vi kan få til.

Selv om jeg savner litt at hun så sånn her ut da...

0010.jpg

0012.jpg

0003.jpg

Nye bilder kommer snart! :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...