Gå til innhold
Hundesonen.no

Springeren Norma (Lochaline's Kitty White)


Peers

Recommended Posts

  • Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Norma sier takk for alle hyggelige kommentarer :P

Har aldri hatt noe særlig sansen for ESS, men Norma er virkelig ett unntak :P Blir flottere for hver dag som går jo :brr:

Så bra at hun kan "omvende" deg litt :P

Norma er pen :P Synes hun ser mye edlere ut enn de fleste ESS, ikke så mye hengende øyne og lepper som en del av dem har :P

Jeg liker ikke springere som "henger" her og der jeg heller, så jeg er veldig glad for at hun ser ut som hun gjør :P

Edit:

For et nydelig bilde! Du har en utrolig pen hund.

Synes det er morsomt å følge med på denne tråden, siden søskenbarnet mitt nylig har fått en liten l/h jente i hus. Se på bildene av Mocca.

Så moro at hun får springer, Mocca var nydelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nydelig hun er, Anette :brr:

Takk! :P

Herlige Norma, med vakkert ansikt!

Uæ, er det løpetid-tid allerede altså? Hmm, jeg synes Hera er litt rar om dagen:P

Takk til deg og :P Jeg har merket noen små tegn på Norma i det siste, men det kom som en overraskelse gitt! Aner ikke om hun er tidlig ute for alderen, men det er tydelig at løpetiden er her ja! *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Nye bilder, det vi vil si liten bildespam:

0001.jpg

0002.jpg

Jeg har en hund med svømmeføtter :icon_clapping: :

0005.jpg

0007.jpg

0008.jpg

0009.jpg

0013.jpg

0025.jpg

0026.jpg

Norma er tøff nok til å hoppe fra brygger hun! molly her inne har tatt disse bildene:

0003.jpg

0004.jpg

0005.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jenta som har begynt å få dreis på kamera det, tenker jeg... Fiiine bilder...!

Vi må seriøst få snudd Skraperudtjern altså, sola kommer fra helt feil side..

Jeg fikk tips av min morfar på nesten 70 i går jeg, følte meg faktisk litt dum når han ga meg noen aha-opplevelser med tanke på kameraet :icon_clapping:

Og ja, tjernet er heeelt feil vei. Motlys er skrekkelig vanskelig...

Pene jenta! Blir så spennende å se hvordan det går med henne videre i utstillingsringen! Hun er jo helt bedårende :thumbs:

Takk for det :banana:

Norma stiller i sitt siste valpeshow neste søndag, det blir spennende... Helgen etter er det debut som junior, det er ENDA mer spennende *flir*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går fylte Norma 9 måneder, og trer dermed inn i de "voksnes rekker" ;) Her er noen bilder fra de siste dagene:

Valpeshow 18. mai, siste valpeshow. Til helgen blir de debut i juniorklassen...

0004.jpg

0009.jpg

bildemaiken.jpg

0016.jpg

Andre bilder:

0001.jpg

0002.jpg

0006.jpg

0007.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har blitt så voksen. :ahappy:

Ja, altfor fort også :P Hun var jo så liten og god, tiden har bare flydd avgårde... Nå er hun stor og god *flir*

Alldelse nydelig er hun :wub: Jeg får så lyst å kose på henne

Takk! Hun liker å koses på :P

Aaaw, fineste Norma jo! Jeg skal hilse fra både Josie og Lilla og si at de gleder seg til å treffe henne og Orry igjen

Norma og Orry gleder seg til å treffe dere og, så kan Norma og Lilla knøvle hverandre igjen :)

Naaw, søtingsen. Hun har blitt kjempesvær siden jeg så henne på armen din! :P Men de har vel en tendens til å bli det, de valpene. :P

Vakker som alltid :)

Norma = ;)

Takk alle sammen! :P

Edit: klippet vekk noen smileyer, på grunn av teit regel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Hjelpes meg, jeg må bli flinkere til å oppdatere denne tråden...

Uansett; i dag, 19. august, er Norma 1 år! :ahappy: Vi har hatt en flott tid sammen foreløpig, hun har det aller aller meste jeg kunne tenke meg, og jeg gleder meg veldig til å se hvordan hun utvikler seg videre og hva vi kan få til.

Selv om jeg savner litt at hun så sånn her ut da...

0010.jpg

0012.jpg

0003.jpg

Nye bilder kommer snart! :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Uff, kjipt med UVI. Men bra du fikk sove 6 timer sammenhengende, det er jo ganske lenge.  Jeg tror det allerede er blitt en vane for han å våkne i 4-tiden. Han våknet igjen i natt. Lå litt å tygget på sengen og styrte, så sovnet han etterhvert. Og igjen når alarmen går klokken 7, så vil han bare sove videre, så det er virkelig ikke noe stort behov for å tømme seg. Så nå er det bare å få bort den vanen tenker jeg, så får jeg sove natten igjennom 😊
    • Så bra Her har ho begynt å tisse inne, så da var UVI et faktum.. Men men, det skjer ofte med valper.  I natt sov ho i 6 timer sammenhengende, deilig. 
    • Sjekker om det lukter tiss hvor? Nei. Får det veldig godt med meg om han tisser inne, så trenger ikke å leite eller lukte. Det er en stor dam der hvis han har tisset 😂 Har gått over til å gi han tørt for til siste måltid, også har jeg faktisk vært litt "streng" og ikke luftet han på natten med mindre han virkelig gir tegn på at han må. Han har våknet 2 ganger denne uken, og ikke gitt tegn på at han virkelig må ut, bare sånn "kan vi stå opp nå, jeg er ferdig uthvilt" aktig greie. I dag virket det som han ville sove videre når klokken ringte 7, selv om han forsøkte å vekke meg i 4-tiden, så jeg tror absolutt han klarer å holde seg. 
    • PS: er det andre enn meg som går rundt å sjekker om det lukter tiss hele tiden???
    • Min har holdt seg stabil frem til nå.  Jeg har begynt å sove oppe, den sover nede i bingen. Tydligvis så sover jeg tungt, for idag etter 7 timer var hele buret og valpen fullt av tiss. Dette har ikke skjedd før... så hektisk morgen..  Lurer litt på hva jeg skal gjøre nå. Prøve igjen og se om det var et uhell, eller bare sove 6 timer så ut...
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...