BareLinn Skrevet 19. Februar 2008 Rapporter Skrevet 19. Februar 2008 Jeg og bikkja har nettopp blitt moinger igjen.. og lurer på om noen er herfra ?? =) Hadde vært koselig å fått noen å gå faste turer med, og gå på skogturer med.. Koseturer.. Er det noen? =)
BareLinn Skrevet 17. September 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 17. September 2008 Ingen moinger her? Noen andre som vil gå tur da?=)
Odin Skrevet 21. September 2008 Rapporter Skrevet 21. September 2008 Hvor i Modum bor du da? Er jo ikke så langt fra Hønefoss
BareLinn Skrevet 22. September 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 22. September 2008 Åmot Her bor jeg I Strandgata Veldig fint å gå tur her:)
BareLinn Skrevet 24. September 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 24. September 2008 Er jo ikke det Får si ifra om du har lyst å være med på tur engang...
TineSimbaNana Skrevet 24. September 2008 Rapporter Skrevet 24. September 2008 Jeg bor jo i Hokksund nå, eller litt utenfor da. Men om dere skal gå tur en dato som passer for oss så blir vi gjerne med!
alisha Skrevet 30. September 2008 Rapporter Skrevet 30. September 2008 Jeg blir gjerne med om jeg har muligheten:)
Izziebelle Skrevet 3. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 3. Oktober 2008 Jeg skal kanskje flytte til Åmot Muligens blant en av veiene rundt vestre sponeveien, men vet ikke enda altså =P Skal på visning i helgen.
alisha Skrevet 4. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 4. Oktober 2008 Jeg skal kanskje flytte til Åmot Muligens blant en av veiene rundt vestre sponeveien, men vet ikke enda altså =P Skal på visning i helgen. Jeg har bodd i Åmot før;D Skal du bo ved Åmot sentrum eller?
Izziebelle Skrevet 4. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 4. Oktober 2008 Det er 3 km til sentrum.. Ellers buss stasjonen i hvertfall =P
alisha Skrevet 5. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 5. Oktober 2008 Åh ja:) Mot Vikersund eller drammen eller eggedal?
Izziebelle Skrevet 5. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 5. Oktober 2008 Mot vikersund egentlig, men vi skal ikke kjøpe Innmari herlig hus, men alt for mange teite snekker feil så blir ikke noe flytting dit med det første..
alisha Skrevet 6. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 6. Oktober 2008 Åh ja hehe, hvor bor du nå da forresten?
alisha Skrevet 7. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 7. Oktober 2008 Åh ja, er ikke helt sikker på hvor det var, var det mot hønefoss, drammen eller sigdal eller? Hvor gammel er hunden din?
Izziebelle Skrevet 7. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 7. Oktober 2008 Bikkja er 13 mnd gammel og solbergelva ligger mot Drammen
alisha Skrevet 8. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 8. Oktober 2008 Er det ved Mjøndalen et sted eller er det nærmere Vikersund eller Drammen? 13 mnd er ikke så mye, litt valp enda da:)
BareLinn Skrevet 8. Oktober 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 8. Oktober 2008 Veldig lyst til å ta et treff en dag,jeg Hundene mine trenger sosialisering Litt utagerende i bånd... Men rett ved her jeg bor er det en utrolig fin plass..Hundene kan løpe løse,og kose seg.. Og vi kan tenne bål .. Er sånn plass...
mari_anne_aas Skrevet 8. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 8. Oktober 2008 Jeg og en eller flere av hundene mine vil gjerne være med om det er en dato som passer
alisha Skrevet 9. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 9. Oktober 2008 Hvor tenker dere treff da eventuelt da? Jeg bor borti Hønefoss, men jeg er av og til litt i Vikersund...
BareLinn Skrevet 9. Oktober 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Oktober 2008 Jeg og mine hunder bor i Åmot.. Litt vanskelig å komme seg så evig langt unna... Siden jeg ikke kjører bil.. Huseieren min har også to chinese crested...kanskje hun vil være med... Veeeeldig fint å gå oppi her ved jeg bor... sånn...til info
alisha Skrevet 10. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 10. Oktober 2008 Åh ja, jeg pleier å bare være i Vikersund, Drammen og Hønefoss, men jeg kunne kanskje gått fra Vikerusnd til Åmot om jeg var i Vikersund, har gått så langt før så greider det sikkert igjen hehe:P Hvor i Åmot bor du? Nærme sentrum?
BareLinn Skrevet 10. Oktober 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 10. Oktober 2008 Er jo bare å sitte litt lenger på bussen det da... Hehe...Jeg bor i Strandgata... Ved Kiwi ...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar