Gå til innhold
Hundesonen.no

Modum

BareLinn

Recommended Posts

Skrevet

Jeg og bikkja har nettopp blitt moinger igjen..

og lurer på om noen er herfra ?? =)

Hadde vært koselig å fått noen å gå faste turer med, og gå på skogturer med..

Koseturer..

Er det noen? =)

• 6 months later...
Skrevet
Jeg skal kanskje flytte til Åmot :) Muligens blant en av veiene rundt vestre sponeveien, men vet ikke enda altså =P Skal på visning i helgen.

Jeg har bodd i Åmot før;D Skal du bo ved Åmot sentrum eller?

Skrevet

Åh ja, er ikke helt sikker på hvor det var, var det mot hønefoss, drammen eller sigdal eller? Hvor gammel er hunden din?:)

Skrevet

Er det ved Mjøndalen et sted eller er det nærmere Vikersund eller Drammen? 13 mnd er ikke så mye, litt valp enda da:)

Skrevet

Veldig lyst til å ta et treff en dag,jeg :)

Hundene mine trenger sosialisering :)

Litt utagerende i bånd... :whistle:

Men rett ved her jeg bor er det en utrolig fin plass..Hundene kan løpe løse,og kose seg..

Og vi kan tenne bål .. ;) Er sånn plass... :P

Skrevet

Hvor tenker dere treff da eventuelt da? Jeg bor borti Hønefoss, men jeg er av og til litt i Vikersund...

Skrevet

Jeg og mine hunder bor i Åmot..

Litt vanskelig å komme seg så evig langt unna... Siden jeg ikke kjører bil.. :)

Huseieren min har også to chinese crested...kanskje hun vil være med...:)

Veeeeldig fint å gå oppi her ved jeg bor... sånn...til info :)

Skrevet

Åh ja, jeg pleier å bare være i Vikersund, Drammen og Hønefoss, men jeg kunne kanskje gått fra Vikerusnd til Åmot om jeg var i Vikersund, har gått så langt før så greider det sikkert igjen hehe:P Hvor i Åmot bor du? Nærme sentrum?

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Takk. Er ikke så flink i norsk.
    • Legitime = oppriktige/riktige i følge lover og regler.
    • Det finnes mange gode bøker og kurs om språk. Turid Rugaas har "På talefot med hunden" og "Bjeffing - språket som høres".  Dette er også en god jeg har i bokhylla www.dogwise.com/the-language-of-dogs-understanding-canine-body-language-and-other-communication-signals-dvd-set/ Hvis du bor på østlandet kan jeg på det varmeste anbefale språkkurset til Lundqvist hundeskole. Jeg har gått det to ganger og det er utrolig lærerikt. Det avhenger veldig av individene om de kan ordne opp selv eller ikke. Så lenge hundene oppfører seg ok mot hverandre og tar hverandres signaler så er det ok. Om det er stor forskjell i alder og adferd på dem så trenger de ofte litt hjelp for å fungere sammen. Jeg mener uansett at det er eierens ansvar å sørge for at alle hundene trives og har det greit, og ingen hunder skal være nødt til å sloss for plassen sin eller mistrives i flokken.
    • De som har flere hunder enn tre og som lever i flokk. Lar dere flokken ordne opp i alt selv? Eller tar dere helt styringa? Blir det værre da? Ønsker kun å lære mere om hundespråk.
    • Hva betyr legit? Betyr det at de er greie?
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...