MarieR Skrevet 17. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2008 Noen som vil finne på noe i vinterferien? Tur, trening, hva som helst Jeg og bikkjedyret har ingenting på planen før til helgen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SCRM Skrevet 17. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2008 Ja, blir med på hva som helst. Men tur frister litt mer enn trening... hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 17. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2008 Jeg og hunden er også ledig fram til helga, og blir gjerne med på en tur eller litt trening. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjerstii Skrevet 17. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2008 Vi blir gjerne med på tur, så lenge været blir bedre enn det har vært i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 17. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2008 Amen for Kjersti. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 18. Februar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Februar 2008 Sett at været (og føret..) blir bedre, hvor vil folket gå tur? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 18. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 18. Februar 2008 Det ser ut til å bli ganske ok på onsdag, hva med tur da? Hvor veit jeg ikke, spiller egentlig ikke så stor rolle for meg så lenge jeg kan komme meg dit med buss. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SCRM Skrevet 18. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 18. Februar 2008 Onsdagen ser det ut til og bli sol også. Så det kan jo bli en koselig tur.. :rolleyes2: Jeg er ikke så kjent, så for meg spiller det egentlig ikke noen stor rolle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 18. Februar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Februar 2008 Kan vi ikke ta forbehold om bra vær da? Så om det blir dårlig vær dropper vi det/utsetter? :rolleyes2: Jeg hater å gå tur i regnvær. Ladestien, jonsvatnet, (vanskelig med buss..)granåsen, stavsjøen (hvertfall tungvint med buss)...jeg går så lite tur utenfor malvik at det er få steder jeg kjenner til egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaW_DeNiM Skrevet 18. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 18. Februar 2008 Jonsvatnet= Buss 11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 18. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 18. Februar 2008 Mange folk i malvikmarka nå for tiden, Marie? Ladestien kommer iallefall til å bli stappfull hvis det er oppholds, det er helt klart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 18. Februar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Februar 2008 Mange folk i malvikmarka nå for tiden, Marie? Ladestien kommer iallefall til å bli stappfull hvis det er oppholds, det er helt klart. Aldri masse folk i malvikmarka :rolleyes2: Masse fine løyper her også. dessuten er det null snø og null is...dvs. har ikke vært i skogen, men tipper det er nokså bart der også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 18. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 18. Februar 2008 Skal vi satse på Malvikmarka et eller annet sted på onsdag da, eller? Men da må Marie bestemme hvor og forklare oss hvordan vi kommer oss dit. Kan jeg bruke busskortet mitt på den bussen? Det er skolekort med universalmerke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 18. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 18. Februar 2008 Japp, da sier vi malvikmarka på onsdag. Skolekort funker ikke i ferien da, Ingvild. Tro meg, jeg har prøvd å ble trua med annmeldelse og slike ting.. :rolleyes2: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 18. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 18. Februar 2008 Japp, da sier vi malvikmarka på onsdag. Skolekort funker ikke i ferien da, Ingvild. Tro meg, jeg har prøvd å ble trua med annmeldelse og slike ting.. :rolleyes2: Skolekortet mitt fungerer i vinterferien fordi jeg har kjøpt utvida skolekort som gjelder etter seks på hverdager, i helgene og i skolens ferier (minus juleferie og sommerferie). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 18. Februar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Februar 2008 Med universalkort får hun vel det? Skal tenke litt på sted og buss jeg, så kommer jeg tilbake med mer info :rolleyes2: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 18. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 18. Februar 2008 haha, jeg innrømmer at jeg ikke vet hva universalkort er, såå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 18. Februar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Februar 2008 Universalkortet gjør at hun kan bruke det uansett strekning, ikke bare til å fra skolen. Hmmm...vi kunne gått om jobu, men da må vi gå et stykke for å komme til skauen, det kan være (er garantert) vått og det er nok den løypa som er mest besøkt.. Skal tenke litt mer på hvor vi skal gå jeg :rolleyes2: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 19. Februar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2008 Dobbeltpost, I know... Om vi kan møtes på bussholdeplassen på Malvik kan vi gå ut derfra og opp i skogen. Før vi kommer til skogen er det et stykke med oversiktlig vei der det ikke kjører bil, så det er veldig fint å gå med hund der. For deg Ingvild blir det lettest å gå på en stjørdal eller hommevik buss og gå av på Malvik. Vet du hvor det blir? Når skal vi gå i morgen da? 11-12 tiden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 19. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2008 Moddis som dobbeltposter. Men ja, det høres bra ut. Malvik bussholdeplass er den ved Malvik vgs, eller? Må jeg betale for bikkjedyr på den bussen, og hvor mye i så fall? Ca. 1100 hadde vært fint for min del, men det kommer an på når bussene går. Hvor finner jeg busstabell til den bussen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 19. Februar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2008 Mhm. Shame on me Nei, det blir på den fjerde stoppen etter malvik vgs Bare tell stoppene, på den fjerde skal du av. Den kommer etter en nokså stor sving og litt ned på sletta. Bussen din går da altså fra byen ti på halv elleve (om vi skal gå elleve), og bruker omtrent ti minutter til leangen vil jeg tru, og et minutt lenger til skovgård. Det står mest sannsynlig stjørdal på bussen og det er store sansynligheter for at du må betale for Tinka, ja. Barnebilett er vel litt over 20 kroner. Da er du her ti over halv elleve, men skal du ta neste buss kommer du ikke hit før ti over halv tolv. Jeg skal forresten samme vei når jeg skal ned til pappa for å hente hunden, så om du bestemmer deg for hvilken av de to bussene du vil ta kan jeg hoppe på samme buss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 19. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2008 Okai, greit med sånn personlig reiseplanlegger! Hvilken buss jeg tar kommer an på når folk er motiverte for å gå tur - for meg spiller det ingen rolle om vi går 11 eller 12, men 11 er kanskje greit, så kommer vi oss avgårde i noenlunde god tid? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjerstii Skrevet 19. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2008 For meg spiller det ingen rolle når vi går Jeg må også ta buss, så jeg tar buss sammen med deg jeg, Ingvild Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 19. Februar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2008 Turen er litt lang, så det kan være lurt å komme i gang i rett tid ja Silje og Mira (sille) kommer hit litt før elleve, så for oss spiller det heller ingen rolle, men 11 er jo veldig greit da. Mulig både stella og Ask blir med i morgen, Stella har hvertfall ingenting i mot det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 19. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2008 Får se hva det blir til. Får se om jeg kommer meg opp, også får jeg se på været.. Sender melding til deg, Marie, om jeg kommer, ok? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar