Gå til innhold
Hundesonen.no

Vinterferien, uke 8


MarieR

Recommended Posts

Kan vi ikke ta forbehold om bra vær da? Så om det blir dårlig vær dropper vi det/utsetter? :rolleyes2: Jeg hater å gå tur i regnvær.

Ladestien, jonsvatnet, (vanskelig med buss..)granåsen, stavsjøen (hvertfall tungvint med buss)...jeg går så lite tur utenfor malvik at det er få steder jeg kjenner til egentlig :console:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange folk i malvikmarka nå for tiden, Marie?

Ladestien kommer iallefall til å bli stappfull hvis det er oppholds, det er helt klart.

Aldri masse folk i malvikmarka :rolleyes2: Masse fine løyper her også. dessuten er det null snø og null is...dvs. har ikke vært i skogen, men tipper det er nokså bart der også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Japp, da sier vi malvikmarka på onsdag.

Skolekort funker ikke i ferien da, Ingvild. Tro meg, jeg har prøvd å ble trua med annmeldelse og slike ting.. :rolleyes2:

Skolekortet mitt fungerer i vinterferien fordi jeg har kjøpt utvida skolekort som gjelder etter seks på hverdager, i helgene og i skolens ferier (minus juleferie og sommerferie). :console:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Universalkortet gjør at hun kan bruke det uansett strekning, ikke bare til å fra skolen.

Hmmm...vi kunne gått om jobu, men da må vi gå et stykke for å komme til skauen, det kan være (er garantert) vått og det er nok den løypa som er mest besøkt..

Skal tenke litt mer på hvor vi skal gå jeg :rolleyes2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dobbeltpost, I know...

Om vi kan møtes på bussholdeplassen på Malvik kan vi gå ut derfra og opp i skogen. Før vi kommer til skogen er det et stykke med oversiktlig vei der det ikke kjører bil, så det er veldig fint å gå med hund der.

For deg Ingvild blir det lettest å gå på en stjørdal eller hommevik buss og gå av på Malvik. Vet du hvor det blir? :(

Når skal vi gå i morgen da? 11-12 tiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moddis som dobbeltposter. :(

Men ja, det høres bra ut. Malvik bussholdeplass er den ved Malvik vgs, eller? Må jeg betale for bikkjedyr på den bussen, og hvor mye i så fall?

Ca. 1100 hadde vært fint for min del, men det kommer an på når bussene går. Hvor finner jeg busstabell til den bussen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mhm. Shame on me :(

Nei, det blir på den fjerde stoppen etter malvik vgs :( Bare tell stoppene, på den fjerde skal du av. Den kommer etter en nokså stor sving og litt ned på sletta. Bussen din går da altså fra byen ti på halv elleve (om vi skal gå elleve), og bruker omtrent ti minutter til leangen vil jeg tru, og et minutt lenger til skovgård. Det står mest sannsynlig stjørdal på bussen og det er store sansynligheter for at du må betale for Tinka, ja. Barnebilett er vel litt over 20 kroner. Da er du her ti over halv elleve, men skal du ta neste buss kommer du ikke hit før ti over halv tolv.

Jeg skal forresten samme vei når jeg skal ned til pappa for å hente hunden, så om du bestemmer deg for hvilken av de to bussene du vil ta kan jeg hoppe på samme buss :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turen er litt lang, så det kan være lurt å komme i gang i rett tid ja :(

Silje og Mira (sille) kommer hit litt før elleve, så for oss spiller det heller ingen rolle, men 11 er jo veldig greit da.

Mulig både stella og Ask blir med i morgen, Stella har hvertfall ingenting i mot det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...