alisha Skrevet 16. Februar 2008 Rapporter Skrevet 16. Februar 2008 Kan lese uner linken "Passerings trening...?" som jeg har lagt ut, møtes ved den blåe steinen 09.00, de som er kjent i bergen kan være med på å bestemme hvor vi skal trene passeringstrening Hånteringstrening kan også være kjekt pga, da er det lettere å for dyrlegen å undersøke hunden, for da er jo hunden vant med å bli tatt på og håndtert, det kan også være en fordel på utstillinger da dommeren skal se på tenner og kjenne på kroppen. *Dobbelpost, bruk redigeringsfunksjonen, mod Emilie*
MetteOgBeatrix Skrevet 17. Februar 2008 Rapporter Skrevet 17. Februar 2008 Glimrende.. Litt håndteringstrening kan heller aldri skade, selv om Bea ikke har hatt store problemer med det (vi har vært altfor mye hos dyrlegen) men hun er ikke så veldig flink til å stå i ro når hun blir håndtert.. hun er som regel veldig opptatt av å hilse på mennesket som håndterer henne, hehe
alisha Skrevet 17. Februar 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Februar 2008 åh ja hehe, du kan trene på at at hun skal stå i ro og:P du lærer henne til at "bli" betyr at hun skal stå stille og bli der hun er. på utstillingen vi var på sa jeg at bikkja mi skulle stå fint også sa jeg bli, gikk ganske fint, men trening gjør mester som man sier:) Så jeg vil gjærne trene på det og;)
Einstein&Charlie Skrevet 19. Februar 2008 Rapporter Skrevet 19. Februar 2008 Jeg har ikke fået sovet i nat og kan ikke hænge sammen længere, så vi er der ikke idag, men vi kommer i morgen og resten af ugen.
MetteOgBeatrix Skrevet 19. Februar 2008 Rapporter Skrevet 19. Februar 2008 I dag var det bare alisha og jeg som var der. Det gikk ganske så fint, tror hundene gjennomskuet oss ganske godt Fint om flere kommer i morgen!
MetteOgBeatrix Skrevet 19. Februar 2008 Rapporter Skrevet 19. Februar 2008 Huff, nå ser det ut til at jeg ikke kan i morgen likevel Men jeg kommer på torsdag!
alisha Skrevet 19. Februar 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 19. Februar 2008 Var koselig idag selv om vi var litt få da hehe;) Kjempe skjønn rottweiler:D Jeg stiller opp alle dager uansett jeg, så får de som vil komme;)
Einstein&Charlie Skrevet 20. Februar 2008 Rapporter Skrevet 20. Februar 2008 Tak for træning, og vi ses i morgen.
Stine Pernille Skrevet 20. Februar 2008 Rapporter Skrevet 20. Februar 2008 Off.. kl ni??? Tiiiiidlig altså. Får se om eg får med meg gubben, så kan han være våken og kjøre Eg kommer om noen kan plukke litt på voffen...
MetteOgBeatrix Skrevet 20. Februar 2008 Rapporter Skrevet 20. Februar 2008 I morgen kommer jeg igjen Har prøvd meg litt på egenhånd på turen i dag.. men Bea er ikke så flink så snart litt mindre gode godbiter kommer fram, heh..
Einstein&Charlie Skrevet 20. Februar 2008 Rapporter Skrevet 20. Februar 2008 Off.. kl ni??? Tiiiiidlig altså. Får se om eg får med meg gubben, så kan han være våken og kjøre Eg kommer om noen kan plukke litt på voffen... selvfølgelig kan vi det
alisha Skrevet 20. Februar 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 20. Februar 2008 Tak for træning, og vi ses i morgen. hei, ja, var koselig med trening og snx imorgen ja:) Så søt cocker spanielen din var;)
MetteOgBeatrix Skrevet 21. Februar 2008 Rapporter Skrevet 21. Februar 2008 Jeg beklager at jeg pyste ut i dag.. jeg tror jeg skrudde av vekkerklokken på et eller annet tidspunkt så jeg forsovet meg.. Skal prøve igjen i morgen...
Stine Pernille Skrevet 21. Februar 2008 Rapporter Skrevet 21. Februar 2008 Hehe. du er ikke den eneste
Einstein&Charlie Skrevet 21. Februar 2008 Rapporter Skrevet 21. Februar 2008 Vi fik trænet idag, men det var vådt og koldt
alisha Skrevet 21. Februar 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 21. Februar 2008 Ja huff var kaldt idag, jeg skal se om jeg får puttet inn bildene i løpet av neste uke:) Du kan jo se på hjemme siden min om du vil, den er: http://piczo.com/dalmatineralisha der er masse bilder av min hund;)
alisha Skrevet 21. Februar 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 21. Februar 2008 Vi fik trænet idag, men det var vådt og koldt Hei, håper det går bedre med Einstein forresten:)
Einstein&Charlie Skrevet 21. Februar 2008 Rapporter Skrevet 21. Februar 2008 Hei, håper det går bedre med Einstein forresten:) Det går bedre, han spiser nu uden at han spyr.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar