Lillekrapyl Skrevet 9. Mars 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2008 Ja, jeg synes også hun er herlig! Så først annonse på henne da hun var 10 uker gammel, besøkte oppdretter også da, men hun ble solgt til en annen. Så kom hun tilbake til oppdretter, og etterhvert fikk jeg kjøpe henne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 9. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2008 Bare på grunn av den skjeve barten på den ene sida Hun smiler til meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillekrapyl Skrevet 9. Mars 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2008 Hun smiler til meg Ja, hun vil leke med deg og Ponni! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 9. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2008 Men du bor så langt unna Er litt langt å kjøre fire timer for en playdate. Ponni har veldig lyst til å leke med chihuahuaer, hun digger dem! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillekrapyl Skrevet 9. Mars 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2008 Hihi, ja, vet. Twiggy og Leah var på minatyrhundtreff idag, med chinese crested, papillon, pomeranien, cavalier king charles spaniel, mops osv! Morro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 9. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2008 Kunne ønske at jeg bodde i en større og mer "hundefokusert" by. Er ikke så mange småttiser her virker det som. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrineG Skrevet 11. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2008 Hun er aldeles nydelig Juliane, men det er de jo begge to Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillekrapyl Skrevet 13. Mars 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 14. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2008 Fått noen tilbakemeldinger på bildene? Hun har forresten blitt kjempestor! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillekrapyl Skrevet 14. Mars 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2008 Neei, venter spent! Og får ikke sjekket på en stund. Nå skal jeg på jobb 8-16, så skal jeg rett til Grimstad, så på konsert i Arendal.. Og imorgen drar vi til Oslo for dyrenettreff! Ja, hun har vokst godt! Tror hun ligger rett under 1 kg nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
swimzy Skrevet 14. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2008 hun er virkelig søt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillekrapyl Skrevet 15. Mars 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2008 TWIGGY: Ca. 4 1/2 mnd. gammel tispevalp av god type.Vakkert hode med det typisk søte/frekke uttrykket.Fine ører,øyne og flott snutelengde.Vakker hals og overlinje.Pent halefeste og god hale.Bra kropp.Kunne ønsket noe kraftigere benbygning.Normalt vinklet fram og bak.Meget godt pigment! En meget lovende valp! Lykke til med denne! Fikk denne vurderinga! Kjempegøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillekrapyl Skrevet 15. Mars 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2008 TWIGGY: Ca. 4 1/2 mnd. gammel tispevalp av god type.Vakkert hode med det typisk søte/frekke uttrykket.Fine ører,øyne og flott snutelengde.Vakker hals og overlinje.Pent halefeste og god hale.Bra kropp.Kunne ønsket noe kraftigere benbygning.Normalt vinklet fram og bak.Meget godt pigment! En meget lovende valp! Lykke til med denne! Fikk denne vurderinga! Kjempegøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 15. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2008 Herlig! Blir spennende å se hvordan hun gjør det i ringen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillekrapyl Skrevet 8. April 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. April 2008 Her er hun igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 8. April 2008 Rapporter Share Skrevet 8. April 2008 Som hun har vokst! Søteste chihuahuaen som finnes. Ærlig talt altså, hun må være den aller søteste! Ser ut som en liten englehund! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillekrapyl Skrevet 8. April 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. April 2008 Som hun har vokst! Søteste chihuahuaen som finnes. Ærlig talt altså, hun må være den aller søteste! Ser ut som en liten englehund! Ååå, tuuusen takk! Det var utrolig fint sagt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 8. April 2008 Rapporter Share Skrevet 8. April 2008 Så nydelig hun var, lykke til med henne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Just me!! Skrevet 9. April 2008 Rapporter Share Skrevet 9. April 2008 Herregud, så liten, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Vilde- Skrevet 9. April 2008 Rapporter Share Skrevet 9. April 2008 Hun må virkelig være den søteste chi'en jeg har sett noen gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillekrapyl Skrevet 12. April 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. April 2008 Såå koselig å høre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillekrapyl Skrevet 13. April 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. April 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikki72 Skrevet 13. April 2008 Rapporter Share Skrevet 13. April 2008 ååååå, nydelig Ligger høyt på ønskelista over neste hund en slik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar