Wanderlust Skrevet 12. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 12. Februar 2008 "Hun har sjekket med det som er av autoriteter i Norsk Kennel Klub og Norsk Puddelklubb, og ingen har hørt om større kull." Puddel-rekord Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HildeM Skrevet 12. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 12. Februar 2008 ..og jeg som alltid har hatt lyst på storpuddel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einstein&Charlie Skrevet 12. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 12. Februar 2008 Tænk som hund, at rende rundt med så mange i maven Ellers er det jo lidt af et job med så mange hvalpe i et kuld, for at være sikre på at alle får nok næring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 12. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 12. Februar 2008 Ja det var et stort kull! Men jeg stusset litt på en ting, hun har "kun" 7 patter. Er dette normalt på ei tispe...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 12. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 12. Februar 2008 Ja det var et stort kull! Men jeg stusset litt på en ting, hun har "kun" 7 patter. Er dette normalt på ei tispe...? Hehehhee... jeg undret meg veldig da jeg begynte å se på min tispe en gang for noen år siden jeg... jeg trodde liksom det alltid var partall - og hennes mor hadde 10 fullt brukbare patter, men Dronningen her hjemme har faktisk bare 7... . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 12. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 12. Februar 2008 Ja det var et stort kull! Men jeg stusset litt på en ting, hun har "kun" 7 patter. Er dette normalt på ei tispe...? For det første står det vel "kun sju pupper ( ) som virker", dessuten er det vel en del (kanskje særlig små hunder) som har såpass få, tror jeg? Det vanligste er vel åtte eller ti - Tinka har ni og en halv hun. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C.J Skrevet 12. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 12. Februar 2008 Det jeg reagerer på her er at denne hunden hadde et tidligere kull på 11 valper da den bare var 1,5 år gammel! Er det ikke veldig tidlig for en hund å få valper? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vala Skrevet 13. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2008 En ting jeg lurer på... hvorfor står det "Storpuddel, tidligere kongepuddel"? Heter det ikke kongepuddel lengre og i så fall, hvorfor ikke? Storpuddel er jo bare kjedelig liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar