Poter Skrevet 11. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2008 Litt skrytebilder, hva? Samtidig inspirasjonskilde og tips til hvilke triks man kan lære hunden sin Få se hvilke triks hunden din kan, da! Arn kan ikke så mange triksene enda og de vi foreløpig har bilde av, er sitte bamse og stå på to. Her er bilde av det: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 11. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2008 Zorba kan og sto sånn som Arn gjør på siste bildet (har ingen bilder av det) men da må vi virkelig ha en god, godbit for at han skall stå sånn en stund da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C.J Skrevet 11. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2008 Chantana spiller død hvis man skyter henne, kan hoppe rett opp i luften fra stillestående på kommando og bukker dersom vi nevner "kongen" i en eller annen setning.. Skal komme med bilder i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 11. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2008 Det eneste jeg har noe særlig bilde av er sitte bamse: og hoppe opp fra stillestående: Også snurre rundt, selvsagt: Også et par bilder til som jeg fant - hoppe opp på ting og hoppe over ting: Men det tror jeg var det. Som jeg har bilder av, i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoLynx Skrevet 11. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2008 Skal prøve å få tatt bilde av Bridie som ruller rundt jeg, men da tror jeg gubben må be henne rulle og jeg ta bilder. Han er aldri rask nok på avtrekkern Men Bridie kan å "gå rundt", "rulle", "gi labb" (dette er noe vi sjelden trener på, for hu misbruker det til stadighet), samt at hu til dels kan å legge labben på nesen... Problemet vårt var at "labben på nesen" - trikset (har du prompa?) brått ble erstattet med "rull rundt" siden dyret er klikkertrent og hu plutselig tilbød denne atferden. Så nå har jeg en hund som først slår seg på nesen, før hu kaster seg rundt på bakken... Skal se hva jeg kan få med på bilde... ellers har jeg jo en katt som kan å apportere da, men aner ikke helt åssen jeg skal få lagt ut film av det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helle Skrevet 11. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2008 Dpene til meg og en venninne som utfører trikset "på to" (få med dere at armene også er i været ) Milli er den lengst vekk til høyre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
swimzy Skrevet 11. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2008 hehe...så herlige bilder..skal se om jeg får tatt noen bilder av odin med de få triksene han kan! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 11. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2008 Hopp: Rull rundt: Løp fram og tilbake i vannet sånn at jeg kan ta bilder: Han kan mer enn det, da. Men disse bildene er fra i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 12. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 12. Februar 2008 Touche kne: Klaske/high five: Hopp over foten: Løfte labben når jeg løfter foten, selv om ikke foten vises her: Resten av triksene hans har jeg ikke bilder av... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 25. September 2008 Rapporter Share Skrevet 25. September 2008 trekker den opp jeg! Kanskje andre som har noe triksebilder;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fanny Skrevet 25. September 2008 Rapporter Share Skrevet 25. September 2008 Finns ju en liknande tråd som är nyare i fotoforumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar