Gå til innhold
Hundesonen.no

Grimmendans Gigi -"Gigi"


trevi

Recommended Posts

  • Svar 162
  • Created
  • Siste svar
Hun er heldigvis ingen "pingle" i kroppen :P

Søøøøøøten :P

Nei, men hun kunne hatt litt mer å gå på... jaja... ;) Hon e fiiiine ;)

En skikkelig pen terv-frøken. :) Ser ut som hun har godt med pels, eller?

Tusen takk ;) Joda, hun har nok pels, mer enn bildene viser faktisk..... Skal si meg fornøyd med den :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Hun er utrolig vakker, den Gigi'en din

Takker ... :P

Vakreste :) Og hun ser så stor ut! Satt nettopp å så på valpebilder (er jo noen av Gigi'en der og) og det er helt enormt hvor raskt de forandrer seg; lille bebisene våre ser jo nesten voksne ut snart :P

Hun er blitt stor og... Tror hun er rundt 59-60 cm nå... Hun har iallefall passert Roma med god margin... Og så har hun jo for tiden LITT mer pels enn Roma.. hahah.. Ja de har jo blitt voksne nå nesten... Du med Cert hunden din og greier :P

Så stor, pen dame hun har blitt da :P En av de fineste tervene jeg vet om ;)

Takker takker.... Godt for en "mamma" å høre :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Nye bilder tatt 01.11.2008, nå er jenten blitt 10,5 mnd, og måler vel rundt 59 cm på manken (ja hun er forbi Roma nå :ahappy: ) og er lett som en fjær... hun veier vel ikke mer enn 16-17 kg... Desverre så har hun røytet nå, så hun er ikke i "optimal" pels på bildene :P

Fremdeles er hun min lille solstråle, aldri en dårlig dag og like lykkelig om hun får kos, tur, nammis eller lek :whistle:

gigi_011108-3.jpg

gigi_011108-8.jpg

gigi_011108-5.jpg

gigi_011108-7.jpg

gigi_011108-4.jpg

gigi011108-2.jpg

gigi011108-1.jpg

Og så et par av henne og galskapen selv:

roma_gigi_011108-2.jpg

roma_gigi_011108-4.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er så søt lille Gigi'en. Luno sitter her og sier han gjerne vil ha en playdate snart :ahappy: (og han kan nok hjelpe til med å forkorte røyteperioden noe *kremt*)

Hehe... jo takk... :P Hun hadde nok ikke hatt noe imot en runde eller 3 i hagen med Luno'en... :P Vi kunne jo gått en tur en dag også da... Vi bor jo ikke SÅÅÅ langt unna hverandre :P

Nå begynner hun virkelig å bli PEN altså! :P Blir moro å høre hvordan det går med dere i utstillingsringen. :P

Tusen takk :whistle: Jeg er spent selv :P Håper hun kanskje fyller seg litt mer ut i kroppen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis hun ikke gjør det får du dra kjetting med henne, sånt pleier å hjelpe. :ahappy:

Har tenkt på det :whistle::P Men jeg venter til hun er iallefall bikket året... For now, så holder det at hun løper hopp og sprett i skog og mark med Roma

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er jeg enig i. :whistle: Tenkte å begynne nå i vinter med min, og han er 1 år og straks 9 mnd. :ahappy:

Smart :P Tenkte jeg skulle begynne med Roma da... Hun er 2,5, og skal ha valper (forhåpentligvis) til våren... Lurte på om jeg skulle få henne i kanonform til det... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*sukk* I'm in løøøøv with your dog :) Hun er VAKKER!

Hehehe... tuuuusen takkk... I'm in løøøv with her too ;)

Hun er vakker! Men hun har jo mer pels på de bildene, enn Chili har når hun er er i full pels, hehe. :P

Skal dere stille i Vikingskipet?

Takk.... Hehe... nå kommer jo ikke akkurat Chili fra de mest bepelsede linjene da... Vilde har vel aldri vært noen pelsball :P og ikke Aqua heller :P Og Gigi har jo ganske mye pels.. og det merker jeg på klær og stue nå... <_<

Nei, blir ikke Hamar iår dessverre... Roma er kliss-naken (som du sikkert ser på lekebildene av dem) og Gigi ble registrert i NKK litt for seint... Så i år blir vi hjemmesittere og heier :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...