Gå til innhold
Hundesonen.no

Grimmendans Gigi -"Gigi"


trevi

Recommended Posts

Guest Belgerpia
Skrevet

Gigi er vakker, hun skal ha for det *ler*

Nydelig utrykk på den lille søte...... *sukk*

Det ER lett å bli forelsket i belgervalper altså......

  • Svar 162
  • Created
  • Siste svar
Skrevet
Gigi er vakker, hun skal ha for det *ler*

Nydelig utrykk på den lille søte...... *sukk*

Det ER lett å bli forelsket i belgervalper altså......

Takk :blink: Ja, belgervalper er vel noe av det søteste som finnes :lol:

Skrevet

Så søt, herlig uttrykk på henne :| Blir nesten valpesyk når jeg ser sånne bilder.

Skal hun stilles i Hemsedal?

Skrevet

Takk igjen... for meg er jo hun verdens søteste... hhehe..

Var på valpeshow igår, og hun ble nr. 2 valp av 3.

Slått av en 6 mnd gammel veldig søt import som er kommet litt lenger i utviklingen enn lille langbein :P

Kjempefornøyd, for hun fikk en kjempepositiv opplevelse, og alt foregikk med logrende hale og kenguruhopp :P

Hun er nydelig :P

Gleder meg til jeg får hjem min nye lille røde pelsdott :flowers:

Takk :P Skal du få en til?!?! oooh... spennende :P

Så søt, herlig uttrykk på henne :P Blir nesten valpesyk når jeg ser sånne bilder.

Skal hun stilles i Hemsedal?

KLART! Hun er meldt på begge dager :P

Skrevet
Takk :lol: Skal du få en til?!?! oooh... spennende :lol:

Jepp, jeg skal ha ei lita terv frøken. En av de tre småjentene hos Belgerpia.Mor til valpene er søstra til Molly, så da må det jo bli bra :D Jeg henter henne 30 april og gleder meg nå stort til å få vite hvilken av valpene jeg skal ha,hehe :D

Skrevet

Takker takker takker... Alltid kjekt å høre sånne fine ord om mors lille gulljente :D

Så flott hun er :lol:

Hun ser veldig stor ut, hvor høy er hun?

Skal du stille i Haugesund i mai? :D

Oj, jeg har ikke målt henne... Men hun er helt normal i størrelsen for en 4 mnd gammel tispe.. :D Hun er langbeint da... :D

Jeg har vurdert å stille på lørdagen i haugesund... Men har ikke HELT bestemt meg enda... har til imorgen :D :D

Skrevet

Hun blir jo bare flottere og flottere jo :)

Groenendael har alltid vært min favoritt, men nå heller jeg litt over til terv., pga denne lille frøkna :) Nyydelig er hun. Gleder meg til å følge med på hvordan hun utvikler seg!

Skrevet
Hun blir jo bare flottere og flottere jo :ahappy:

Groenendael har alltid vært min favoritt, men nå heller jeg litt over til terv., pga denne lille frøkna :P Nyydelig er hun. Gleder meg til å følge med på hvordan hun utvikler seg!

Det varmer et tervelskende hjerte :ahappy: *klappe på lille trollet sitt og si "one down, many to go" :P*

Åå, det skal endel til at jeg synes Belgere er fine, spesielt Terv... Men denne lille var utrolig vakker! Gleder meg til å se nye bilder!

Tusen takk. ;) Hun er mors lille stolthet :P

  • 1 month later...
Skrevet

På tide med noen nye bilder av nurket som ikke lenger er et nurk, men begynner å bli en vakker ung jente ;) Hun er ikke sånn kjempefotogen, selv om hun ser bra ut på bildene, så er hun enda bedre i virkeligheten ;)

Nurket har rukket å bli 5,5 mnd gammel... altså er det 14 dager igjen, så er hun 6 mnd.... herlighet som tiden flyr...

gigi3005-1.jpg

gigi3005-2.jpg

gigi3005-3.jpg

Skrevet

Ah! Fortsatt like vakker! Hun har ett nydelig hode, med noen flotte paraboler på ;)

Det er utrolig hvor fort de vokser, lille hybelkaninen her hjemme begynner så smått å minne mer om en hund enn en pelsball ;)

Blir spennende å følge med på Gigi fremover!

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
    • Har en ikke røykefri hund som jeg sliter med å nappe ørene på. Har sett at det er en slags saks man kan nappe det lettere på. Eller finnes det noe annet enn fingrene? Hunden jeg har stritter sånn i mot og jeg sliter virkelig siden hun er ekstremt hårsår. Jeg får ikke tak i pelsen der fordi hun vrir seg unna med kroppen og med hodet og alt. Og jeg kan ikke dra til dyrlegen hver eneste gang heller.
    • Det kommer jo an på om du ønsker å åpne og lukke port hver gang du skal kjøre inn og ut. Jeg ville nok hatt bil og kjøring utenfor gjerdet, for å unngå fare for påkjørsel av hunder.
    • Er det lurest å ha gjerde der man parkerer bilen også? Da må man ha port. Eller lurest å kun ha gjerde der man ikke kjører bil?
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...