Gå til innhold
Hundesonen.no

Grimmendans Gigi -"Gigi"


trevi

Recommended Posts

  • Svar 162
  • Created
  • Siste svar
Ah! Fortsatt like vakker! Hun har ett nydelig hode, med noen flotte paraboler på :)

Tusen takk :)

Paraboler ja... Jeg lurer av og til på om vi skal si opp abonnementet hos Viasat, og heller putte et piratkort eller noe i Gigi, så er jeg sikker på at hun, parabolene og chippen tar imot det som er av kanaler og mer til :)

For et herlig utrykk hun har, blir helt betatt jeg :) Vil se fler bilder

Mulig du har sagt det før, men hva skal du bruke henne til?

Mer bilder kommer når nettet vårt er iorden... begrenset hvor mye jeg kan årne og fixe når jeg sitter på jobben, må jo jobbe litt innimellom og :P

Har ikke noen konkret plan for hundesport med henne enda, hun er fremdeles så liten og vimsete, og jeg har en mistanke om at hun er en anelse blond, så vi får se.... AG og spor er jo noe man tenker på, men for nå, så får hun bare være valp og kose seg.

Men utstilling blir det på henne, og viser hun seg å være frisk både i kropp og sjel, så blir det nok en fremtidig avlshund og... Men det er så langt frem i tid, og nå bare nyter vi livet :)

Snart 6 mnd?? Det føles som du nettopp presenterte henne her.

Hun er kjempesøt! :P

Jepp, tiden flyr... kan ikke fatte og begripe at hun er blitt så stor... hun er jo lille valpen jo.. heheh.. takk :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Nå er det på tidet med nye bilder gitt ;)

Haha, jah... har ikke hatt så mye tid i det siste til å ta bilder, men jeg kan jo legge ut disse som jeg tok 21.juni (da var hun akkurat passert 6 mnd)...

mer kommer så snart jeg får sjans (iløpet av uken håper jeg :))

Nå er det bare 10 dager igjen så er hun 7 mnd... *jeeeeez som tiden flyr)

gigi2106-2.jpg

gigi2106-5.jpg

gigi2106-6.jpg

gigi2106-4.jpg

gigi2106-3.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelige jenten! :o Og så stor hun ser ut nå, helt vilt hvordan de vokser! Er mye lettere å se forandringer hos henne enn hos Luno hehe. Og ørene hennes er bare søte de! Du trenger bare se henne ved siden av flaggermusen min som for tiden ser ut som om han har to vinger festet til hodet :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for fine ord :frantics:

Ja, ørene hennes kommer seg... eller, hun begynner iallefall å få en del pels rundt de som dekker over størrelsen *haaha* Neida.. som dommeren i hemsedal sa: "she will grow into those ears"...

hehe, men hun hører jo godt da... (når hun vil :| )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia
Resultat fra oss:

Fikk Excellent (det er vel det samme som CK, eller? ), og ble ikke plassert blant hannene. VELDIG godt fornøyd med det resultatet. Kritiken var omtrent som forventet

"Excellent typ og storlek. Meget godt maskulint hode, kunne vært mera utfylt under øynene. Korrekt bitt. Vakre øyne og ører. God hals. Velvinklet. Velformet kryss. God hale. Bra beinstamme. God pels og farge. Beveger seg meget bra bakfra og fra siden. Skal bli strammere fram. "

Kom hjem klokken 02.30 i natt, og nå er lillegutt sliten og trøtt.

Hun er en ordentlig fin jente.... og dommeren har rett, de ørene kommer hun til å vokse inn i - glatt.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er en ordentlig fin jente.... og dommeren har rett, de ørene kommer hun til å vokse inn i - glatt.........

Takker for det... og det beste av alt: hun er vakker på innsiden og :frantics: Enkel og grei, miljøsterk og nysgjerrig... Og en svært så fornuftig valp når det kommer til fremmede hunder... Demper fint, men løper ikke og gjemmer seg.. :| Deilig bekymringsløs hverdag med henne ja...

Og ja da, hun kommer til å vokse inn i de ørene... De ser ikke så ille ut nå lenger... med mindre hun blir kliss klass i "afro'en" :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det ferske bilder på plass, tatt i går...

Tiden flyr og nå er det bare 8 dager igjen så er hun 7 mnd....

Det går så altfor fort., men det er jo litt deilig når de blir store og...

Og man glemmer da alle "bekymringer" og alt stresset det var når de var små...

Så får man lyst på valp igjen... Blir vel kurert når Roma får sine små til vinteren :D

gigi080708.jpg

gigi080708-2.jpg

gigi080708-3.jpg

gigi080708-4.jpg

gigi080708-5.jpg

gigi080708-6.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh *sukk* Så utrolig nydelig! Liker særlig blikket hennes på det siste bildet, veldig überskjønn :D Og jeg synes da ikke det er lenge siden du hentet henne, jeg... Du verden som tiden flyr!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker miriam :D

Jeg er enig med at hun hadde et spesielt blikk på det siste bildet... derfor jeg tok det med... er ikke så veldig glad i rare vinkler på bilder, men dette var faktisk litt fint :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Da var det endelig klart for litt kroppsbilder av go'saken :)

Hun ble 8 mnd igår, og fyttigrisen, tiden flyr.... :wub: Stor og vakker er hun blitt, fremdeles masse unghund, men nå er hun like høy som Roma-mor.... :wub:

gigi140808-1.jpg

gigi140808-2.jpg

gigi140808-5.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Det kan ikke være en brist i en tå eller noe sånt da? Små sår har jeg også oppdaget at de blir fryktelig utilpass av, selv om de nærmest er mikroskopiske. Min hund ble tilnærmet invalid når hun hadde et bittelite gnagsår mellom to tær, ville ikke legge vekt på den foten i det hele tatt 🙈
    • Jeg forstår hva du mener, og jeg kan sette meg inn i situasjonen din. Om det hadde vært en hunderase som ikke var tallrik; der foreldredyr og linjer bakover utmerket seg, f.eks ved å ha god mentalitet og fantastiske brukshundsegenskaper ville jeg kanskje kunne ha firet noe på krava. Men om det er en tallrik rase (som schæfer, rottweiler, belgisk fårehund, golden eller labrador) ville det måtte en god del overtalelse til for at jeg hadde takket meg til en hund med potensielle leddsjukdommer eller mentale brister.  Hunder er levende vesener og vi er selvfølgelig ikke garantert at de holder seg friske. Og det kan jo hende at du uansett ender opp med en hund med både HD og svak mentalitet for det jeg vet. Men hvorfor ta sjansen? Om det så skjer, kan du i minste trøste deg med at du gjorde det du kunne for å få en frisk hund, og at bare har hatt uflaks. 
    • Det er en vanskelig balanse. Jeg er godt i gang med å analysere alt han gjør for å unngå skader og slikt. Går han rart, virker han mer sliten enn normalt. Spiser han som han burde? Hvis han begynner å røyte mer enn vanlig, er det tegn på stress og at han har ondt, eller er det på grunn av årstidsskifte? Mange krisetanker etter hvert, ja 😪 Enn så lenge tror jeg at jeg trykte på alarmknappen unødvendig.. Sikkert ikke siste gangen, i og med at han ikke er noe ungdom lengre.  Tusen takk svar, setter pris på at dere setter av tid til å hjelpe meg ❤️ 
    • Det er skummelt med godt voksne hunder. Hva er filleting og hva er viktig å legge merke til, liksom. God bedring, håper dette bare var en filleting!
    • Takk for svar, @simira❤️ er veldig nøye på å ta på ulldekken når vi har vært på trening/tur og han skal i bilen. han ligger mjukt og varmt inne buret. skal se på back on track dekken. Har jo lest og hørt mye bra om disse dekkene gjennom årene.  6 tenner er en del, men merker at han er mye mer oppesen etter operasjonen. Han virker mye mer fornøyd med livet   Den gode nyheten nå er at jeg *kan* ha vært en smuuule hysterisk. Etter tannoperasjonen nå i april ser jeg etter tegn til vondter på ham, jeg er kjemperedd for å overse ett eller annet. som jeg gjorde med tennene.. Jeg mistenker at det "kun" er våteksem som har oppstått innimellom tredepotene 😅 Kan hende et eller annet har vært kilt innimellom der, som jeg ikke har sett. Jeg syntes det gir mening i og med at vi har gått i mye vått terreng, og at jeg ikke har vært spesielt flink til å tørke ham. Pluss, han er allergiker og får fort sår og eksem av tilsynelatende ingenting. Har begynt behandling og håper det fort går over 😊 Har en bulldog med utypisk smerteterskel for kan ikke skjønne at det lille greiene kan gjøre *så* vondt. Blir om eieren: Dramaqueen!! Tusen takk for gode ønsker ❤️  Enn så lenge puster jeg letta ut. Men, vil fortsatt begynne med tilskudd til leddene. Noen forslag? Hva skal jeg se etter i et godt tilskudd, eller er det bortkasta pæng? 🤷‍♂️
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...