jaktlykke Skrevet 4. September 2005 Rapporter Share Skrevet 4. September 2005 Da har Amigo vært på sin aller første utstillling! Det var en uoffisiell utstilling i hundeklubben vår, men jeg tar det som en trening fram til Bønes i slutten av september. Amigo ble BIR og BIS 2. Jeg er kjempestolt jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monika! Skrevet 4. September 2005 Rapporter Share Skrevet 4. September 2005 Kjempeflott =D> nydelig er han!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 4. September 2005 Rapporter Share Skrevet 4. September 2005 Grattis Kjempe bra!! Hva slags rase ble BIS? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nina Skrevet 4. September 2005 Rapporter Share Skrevet 4. September 2005 Gratulere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Skrevet 4. September 2005 Rapporter Share Skrevet 4. September 2005 Grattis! =D> Brae resultater! Fin hund du har! Hva slags rase er han da? Mulig det er sagt før, men husker ikke... Uansett Gratulerer så mye med fine resultater! =D> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monika! Skrevet 4. September 2005 Rapporter Share Skrevet 4. September 2005 Var det ikke en stabijhoun da? nydelig iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeampi Skrevet 4. September 2005 Rapporter Share Skrevet 4. September 2005 WOW! Grattis!!!! =D> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 4. September 2005 Rapporter Share Skrevet 4. September 2005 Nææh.. Så Kult.. =D> Grattis.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazita Skrevet 4. September 2005 Rapporter Share Skrevet 4. September 2005 gratulere så mye, han er jo vakker da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 4. September 2005 Rapporter Share Skrevet 4. September 2005 Så utrolig bra!!! Det var litt av en debut i ringen gitt!!! Gleder meg til å følge med på Bønes!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 4. September 2005 Rapporter Share Skrevet 4. September 2005 Wow!! Dritbra!! Lykke til videre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ina Skrevet 5. September 2005 Rapporter Share Skrevet 5. September 2005 Grattis så mye! Amigo er bare for nydelig! *sukk* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 5. September 2005 Rapporter Share Skrevet 5. September 2005 Da har Amigo vært på sin aller første utstillling! Det var en uoffisiell utstilling i hundeklubben vår, men jeg tar det som en trening fram til Bønes i slutten av september. Amigo ble BIR og BIS 2. Jeg er kjempestolt jeg GRATULERER! Er kjempestolt av dere! =D> =D> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 5. September 2005 Rapporter Share Skrevet 5. September 2005 Gratulerer så in han er ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaktlykke Skrevet 5. September 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. September 2005 Grattis Kjempe bra!! Hva slags rase ble BIS? Det var en herlig liten fransk bulldogg. Og ja, Amigo er en stabij Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar