Gå til innhold
Hundesonen.no

Resultater, Ølen 9.-10/02


C.J

Recommended Posts

  • Svar 56
  • Created
  • Siste svar
Gratulerer!

Og jeg skjønner deg............ :D

Tusen takk for alle gratulasjoner. Hjertet mitt blør, men heldigvis vet jeg at han har fått en fantastisk ny "paps" - lever herrens glade dager og blir bortskjemt etter alle kunstens regler ( men ingen hadde forberedt meg på at det skulle gjøre så vondt, så vondt...).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for alle gratulasjoner. Hjertet mitt blør, men heldigvis vet jeg at han har fått en fantastisk ny "paps" - lever herrens glade dager og blir bortskjemt etter alle kunstens regler ( men ingen hadde forberedt meg på at det skulle gjøre så vondt, så vondt...).

Bowie var GULLEGOD i dag!! Han er herlig fyr, og vi er kjempeglade i han. Han var så søt der han gikk med den rød/grønne champion-sløyfa i munnen. Jeg var en stolt Tante da! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med supert resultat. Lurer på om jeg så dere i dag? ^^

Tusen takk for det. :happy: Nå er vi endelig hjemme igjen - måtte jo få med oss BIS finalen idag. Grand danois gutten som slo oss i gruppen, ble 3 BIS idag ! Ikke verst å bli slått av ham nei, for han var VAKKER !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kameraten min ble BIR med sin berner sennen, venninnen til mamma ble BIM med MT valp og en jeg trener med ble BIR (enseste i rasen også da :rolleyes: ) med sin chesapeake + super kritikk, og hun jeg reiste med fikk CK og 4BTK på storpuddelen sin og Birka som vant LP kl 1 da. For en helg! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kameraten min ble BIR med sin berner sennen, venninnen til mamma ble BIM med MT valp og en jeg trener med ble BIR (enseste i rasen også da :rolleyes: ) med sin chesapeake + super kritikk, og hun jeg reiste med fikk CK og 4BTK på storpuddelen sin og Birka som vant LP kl 1 da. For en helg! :P

Hvem? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloen og grattis til dere flinke utstillere med deres flotte hunder uansett blå gul eller hva dere fikk på utstillingen,,, dere er flinke uansett og har med der akkurat den samme hunden tilbake som dere tok med dere uansett premiering;)

Men HJELP hvordan endte bis resultatatene og var det noen som fikk med seg whippet og myndene? Er så nysgjerrig.

VELDIG TAKKNEMLIG FOR HJELP HÆR ALTSÅ:)

Klem

fra ei som venter i spenning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdretteren min fikk BIR og BIM valp på sine to små importsøsken på søndagen.. :ahappy: Fineste babyene det!

Hannhunden, Rødtop San Buena Ventura Tazsea ble BIM valp, tispa, Rødtop Santa Clarita Paysea ble BIR valp.

Ellers vet jeg at oppdretteren min fikk med seg to CK og en 2BTK samt en 3BTK... Så det kan en ikke klage på når det er så mange unge hunder som kjemper om CERT. :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og gratulere til alle som gjorde det bra i Ølen :)

Vi stilte Dvergpincher valp (gutt på 4 1/2 mnd) Det var mange påmeldte , hele 9 valper og 13 voksne ;) .

Så at Shan skulle klare å bli BIR på sin første utstilling var helt uventet. Men så er nå gutten utrolig flotte da :P .

Gleder oss til neste utstilling nå.

Stilte også 2 Basenjier (deres første utstiling) og fikk knall god kritikk og blå. Tror aldri vi har fått så bra kritikk på blått før :) . Ble litt stress når begge rasene skulle gå omtrent samtidig, så det er klart både ulemper og fordeler med å stille 2 raser samme dag .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare gratulere min kjære Roma sin halvsøster (samme mor og oppdretter) Chevy's Nihnja med BIR-BIG-BIS valp på Ølen utstillingen... Way to go, det er det ikke mange terv-valper som kan skilte med på en sånn utstilling :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og Oscar gikk LP kl.1 f :P:):P:):P or første gang, jeg var veldig nervøs og han var faktisk berørt av hele situasjonen :P men vi fikk 3. premie og 4. plass, vet godt at både jeg og han kan bedre, men er forsåvidt fornøyd:)

I utstillingsringen gikk det heller dårligt. Han blir stadig vekk slått av halv broren sin, så han fikk blått i klassen, mens broren ble BIR, NUCH og BIG 3 tror jeg det var, så nå slipper vi vertfall stille mot han på en stund så da har vi igjen en kjangs på certet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare gratulere min kjære Roma sin halvsøster (samme mor og oppdretter) Chevy's Nihnja med BIR-BIG-BIS valp på Ølen utstillingen... Way to go, det er det ikke mange terv-valper som kan skilte med på en sånn utstilling :D

Grattis til det! Vi satt og så på,og det var en veldig veldig søt valp - vel fortjent BIS !! :D:heart:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...