Gå til innhold
Hundesonen.no

Resultater, Ølen 9.-10/02


C.J

Recommended Posts

  • Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Aron fikk 1 kval, 1 konk, 4 BHK med CK. Kjempe fornøyd :icon_clapping:

Fikk super kritikk også;

12 mnd, bra hann, maskulint hode, saksebitt, mørke øyne, vel ansatte ører, bra hals og overlinje.

Vel ansatt hale, lett kropp, velvinklet fremme, tilstrekkelig vinklet bak, bra benstamme.

Rører seg bra. Bra pels og temp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arwen fikk blå pga høyde..

Men bra kritikk:

1år. Stor hann. maskulint hode, saksebitt. bra stopp. mørke runde øyne, litt for lavt ansatt ører, bra hals og overlinje. vel ansatt hale. bra kropp. velvinklet. bra benstamme. rører seg bra, bra pels og temp. Som helhet for stor. (han var kanskje 1-2 cm for høy)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stilte en sort elghundvalp og han fikk 1/1 og BIR (eneste i rasen da :rolleyes: ). Fikk kjempeflott kritikk på tross av at han la seg godt tilrette på rygg og skrevet villig ut med beina da dommeren skulle kjenne på nøttene :icon_clapping: . Dommeren lo og sa "ja her kom vi jo godt til!"

Han ble uplassert i gruppa - der var det en nydelig samojed som vant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stilte en sort elghundvalp og han fikk 1/1 og BIR (eneste i rasen da :rolleyes: ). Fikk kjempeflott kritikk på tross av at han la seg godt tilrette på rygg og skrevet villig ut med beina da dommeren skulle kjenne på nøttene :icon_clapping: . Dommeren lo og sa "ja her kom vi jo godt til!"

Han ble uplassert i gruppa - der var det en nydelig samojed som vant.

Skal du stille i morgen eller? Eller var det sånn at stabijen ikke er "tillatt" i Ølen?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!

Fikk vite av en vennine at han i Tibbe ringen var litt kjip. I hennes klasse(Junior) så ble hennes hun 1Kval, 2Konk, Hp og ikke mer, og broren til hunden hennes fikk 1Kval, 1Konk og HP. Nesten ingen som ble sendt videre til Hannhundklassen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med supre resultat!

Tasha ble BIM Valp og Loke ble BIR Valp (Kingwanas Exhausting Federal Xpress), akkurat som forventet!

Fikk beskjed at Tasha var litt løs(les; feit) for dagen, så nå skal hun på lynslanking fram til letohallen neste helg!! :rolleyes: hehe..

Nå er Loke her med mine hunder, og det går utrolig bra, han er en fantastisk hund,og jeg vil igjen gratulere Yodel med det flotte kullet! :D

BIR Voksen ble Azania's Rose Garden, helt uventa, men fantastisk gøy! Hun er samme kombinasjon som min Willy og er eid av venninna mi. :P

Tashas kritikk: 7 mnd, feminin tispe, meget godt hode, gode ører-øyne-bitt og rynker, god hals, sterk rygg, godt ansatt hale, prima front, gode vinkler, benstamme, og poter, beveger seg litt tåtrangt bak og hjulbeint framme, god pelsfarge og temprament

Veldig fornøyd med den da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stilte Minella (Flat coated) i unghund og ble 1 kval, 3 konk. Er glad at hun takkla "utstillingsmiljøet" så bra, da dette var hennes første utstilling!

Er kjempe fornøyd med resultatet, ettersom dommeren sendte ut mange flotte hunder med blå. (Takk til Arielle som tok seg tid til å klippe :D )

Kritikk; (Kort men bra :P )

Good head and teeth. Good ang. in front. in good coat cond (hvem hadde vel trodd DET :P )

good deep breast. Moves a little weak behind.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flatcoated retriever - åpen klasse, tispe: Hempth's Chantana

Dommer: Van Den Broeck, Walter

Kritikk: g. head, g. teeth, little weak in back, little stright in front, well ang. behind, tailset little low, moves too close behind.

Premiering: 2. KVAL

Jeg er bare superfornøyd med at hodet hennes, i følge denne dommeren, ikke er for lite, for smalt, for tynt, ikke står i proporsjon til kroppen (:D) o.l!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tasha ble BIM Valp og Loke ble BIR Valp (Kingwanas Exhausting Federal Xpress), akkurat som forventet!

Fikk beskjed at Tasha var litt løs(les; feit) for dagen, så nå skal hun på lynslanking fram til letohallen neste helg! :rolleyes: hehe..

Nå er Loke her med mine hunder, og det går utrolig bra, han er en fantastisk hund,og jeg vil igjen gratulere Yodel med det flotte kullet! :D

Tusen takk, Annika! Gleder meg som sagt til å treffe dere alle sammen neste helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja.. fornøyd? NEI!!

Ivo "Sukkertoppen's Secret of succes" fikk BLÅ!! :D

diablo som er bror av ivo fikk BLÅ!!

Zack(hannhunden jeg stillte i åpen) fikk BLÅ!!

Chico som jeg også stillte i åpen fikk BLÅ!!

Era og ronja som gikk i åpen tispe fikk BLÅ!!

OG feilen var: diabla var for løs i baken, ivo var for svak i baken, zack var for vid i baken, chico for trang i baken, era og ronja var svake i baken. Ja denne dommeren må jeg sette spørsmålstegn med da han kommenteret baken på nesten ALLE hunden. Jeg haren del feil som jeg vet om på hundene men at de er trange/vide/løse/svare i baken <_< :P

veninna mi men golden fikk også blå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja.. fornøyd? NEI!

Ivo "Sukkertoppen's Secret of succes" fikk BLÅ! :D

diablo som er bror av ivo fikk BLÅ!

Zack(hannhunden jeg stillte i åpen) fikk BLÅ!

Chico som jeg også stillte i åpen fikk BLÅ!

Era og ronja som gikk i åpen tispe fikk BLÅ!

OG feilen var: diabla var for løs i baken, ivo var for svak i baken, zack var for vid i baken, chico for trang i baken, era og ronja var svake i baken. Ja denne dommeren må jeg sette spørsmålstegn med da han kommenteret baken på nesten ALLE hunden. Jeg haren del feil som jeg vet om på hundene men at de er trange/vide/løse/svare i baken <_< :P

veninna mi men golden fikk også blå

Uffda! :P De blå sløyfene satt svært så løst hos den dommeren ja..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flatcoated retriever - åpen klasse, tispe: Hempth's Chantana

Dommer: Van Den Broeck, Walter

Kritikk: g. head, g. teeth, little weak in back, little stright in front, well ang. behind, tailset little low, moves too close behind.

Premiering: 2. KVAL

Jeg er bare superfornøyd med at hodet hennes, i følge denne dommeren, ikke er for lite, for smalt, for tynt, ikke står i proporsjon til kroppen (:P) o.l!

Fikk nesten helt lik kritikk som deg med Heirofia's Casha :D Jeg fikk også 2 KVAL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må jo legge inn Alexis sitt resultat og då.

1 kval 1 konk CK BTK 6.

Kritikken:

Stor, over middels, kraftig typefull tispe, meget godt hode og utrykk, normal mankefast rygg.Krysset ønskes noe lengre.Meget gode brysforhold, rett front, godt vinklet foran, meget godt vinklet bak.

trang men paralell bak, noe løs fremme.

Jordvinnende bevegelser.

Ho fikk bra plassering, men er litt skuffet, for ho gikk opp på første plass men beholdt den ikke. Grunnen er ganske enkel, jeg er syk i dag og klarte ikke å holde kontakten med henne så ho kobla litt ut.

Sheltienes resultater;

BIR-valp: Joyland's Cute Enough

BIM-valp: Fjordsheltie's Always A Hero

BIR voksen og cert: Fairyhome's Flash Dance

BIM voksen og cert: Scarlet-Red's Tiny

En liten spesiell gratulasjon til lille Tiny da, oppdrettere og eier er jo her inne :D

Vil rette en STOR gratulasjon til Gunn (Scarlet Red`s Tiny) Det er kjempebra særlig med tanke på den tøffe starten ho hadde på livet. Fikk hilse på Tiny i dag, og kunne godt tenkt meg å tatt henne med hjem. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bowie - Trendy Blue Tail - ble champion i dag, på første forsøk etter fylte 2 år, med sitt 11. cert og 5 Bir. Gode, vakre gutten "min"... Og jeg bare gråter, og gråter...

Gratulerer!!

Og jeg skjønner deg............ :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...