ingalinn2 Skrevet 8. Februar 2008 Rapporter Skrevet 8. Februar 2008 Siden er vel ikke helt tipp på topp ennå, men jeg jobber med den. Har lagt ut ny layout i dag da. Hjemmesiden Trenger ris og ros..
Nina Skrevet 8. Februar 2008 Rapporter Skrevet 8. Februar 2008 Kommer bare opp You don't have permission to access /ingasti/ on this server. når jeg trykker på linken
ingalinn2 Skrevet 8. Februar 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 8. Februar 2008 Kommer bare opp når jeg trykker på linken Jeg vet, jeg prøver å fikse det.. Edit: Nå virker den
SoppenCamilla Skrevet 8. Februar 2008 Rapporter Skrevet 8. Februar 2008 Ooh, ikke god jul lenger! Likte den skikkelig godt, du er flink!
ingalinn2 Skrevet 8. Februar 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 8. Februar 2008 Ooh, ikke god jul lenger! Likte den skikkelig godt, du er flink! Hehe, takk
helle Skrevet 8. Februar 2008 Rapporter Skrevet 8. Februar 2008 Kjempe fin side Eneste jeg har å bemerke er at linkene kanskje er litt vanskelige å se ( de nederste) ? Hva med å ta de i en annen farge, eller bold eller noe? Og så ser ofte sidene proffere ut om du bruker en skrift tilpasset nett, f.eks verdana.
ingalinn2 Skrevet 8. Februar 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 8. Februar 2008 Kjempe fin side Eneste jeg har å bemerke er at linkene kanskje er litt vanskelige å se ( de nederste) ? Hva med å ta de i en annen farge, eller bold eller noe? Og så ser ofte sidene proffere ut om du bruker en skrift tilpasset nett, f.eks verdana. Takk for ros og ris. Jeg skal se på det i morgen når jeg er på den andre pc'en
ingalinn2 Skrevet 14. Februar 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 14. Februar 2008 Nå har jeg lagt ut noen nye bilder i galleriet.
Nokia Skrevet 21. Februar 2008 Rapporter Skrevet 21. Februar 2008 Søtt design Eneste er, som noen her oppe sa, at det ofte er finere med f.eks. verdana
Kristiin Skrevet 21. Februar 2008 Rapporter Skrevet 21. Februar 2008 Kanskje vært finnere vis du ikke har hatt punktum eller hvert ord, som Nessie, de andre hundene osv
ingalinn2 Skrevet 21. Februar 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 21. Februar 2008 Takk for alle innspill. Skal se og vurdere dem. Trenger forresten noen og linke til. Noen som vil?
HildeM Skrevet 21. Februar 2008 Rapporter Skrevet 21. Februar 2008 Fin side du har! Kan godt linke til meg! (www.flinkbisk.net) Jeg linker i så fall selvfølgelig tilbake!
Taran Skrevet 22. Februar 2008 Rapporter Skrevet 22. Februar 2008 Fin side du har Men trodde du var mye eldre enn 15år
ingalinn2 Skrevet 23. April 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 23. April 2008 Hehe.. Nei, er nok bare 15.. Men nå har jeg fått ny layout.. Eller fikk den for en stund siden. www.nessie.moo.no
HildeM Skrevet 23. April 2008 Rapporter Skrevet 23. April 2008 Synes den nye layen var kjempefin! Veldig fint bilde også Ville hatt en annen farge på bakgrunnen, evt. uten "mønster" på, men det er småpirk. Nessie er nyyydelig!
shatique Skrevet 5. Mai 2008 Rapporter Skrevet 5. Mai 2008 Så fin hjemmeside som du har laget,den er skikkelig gjennomført synes jeg. Nessie er jo bare helt skjønn da. Gjennom hvilken side har du laget den hjemmesiden deres? Kan gjerne linke til siden din om du har lyst.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar