Djervekvinnen Skrevet 4. September 2005 Rapporter Share Skrevet 4. September 2005 I går kveld døde Hera sin mamma.. Hun fikk magedreinig og de rakk ikke veterinær. Oppdretteren sier at de skjønte ikke hvorfor det skjedde, og de er svært nedfor.. Jeg ble trist jeg.. Selv om de fleste ikke har kontakt med hundens foreldre, så syns jeg det er fælt. Jeg har jo lenge hatt et ønske om å kunne reise å besøke dem og hilse på moren til Hera.. Det var en såå flott og snill hund. Hun gav verden to flotte kull som vil leve videre med hennes gener.. Dette beviser at ting skjer så fort, og så uventet.. Nei huff, dette var triste nyheter på en søndag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tina Skrevet 4. September 2005 Rapporter Share Skrevet 4. September 2005 Hvor trist! Ja, det var ikke nogen god ting at vågne op til da. Hvor gammel blev hun? Kan godt forstå de er triste dine opdrættere da, det må være grimt at miste hunden sin så pludseligt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 4. September 2005 Rapporter Share Skrevet 4. September 2005 uff! magederining er så fælt, man vet alrdi når eller hvordan får håpe valpene hennes slipper det samme, det er heldigvis ikke noe arvelig! det kan sje hvem som helst,nårsom helst R.I.P heras mamma Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeampi Skrevet 4. September 2005 Rapporter Share Skrevet 4. September 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 4. September 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. September 2005 6 år ble hun.. Føler med oppdretterne. Blir litt skummelt når det skjer noen "nære", så da innser man at det kan faktisk skje fort! Hvem som helst.. Skummelt.. Jeg er glad hun ble Heras mamma, og hennes navn vil bringes videre i hennes 19 avkom. R.I.P Frøya! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Skrevet 4. September 2005 Rapporter Share Skrevet 4. September 2005 Bare 6 år :-o, det er jo ingen alder for en hund! Huff så trist! Og så så plutselig... RIP Frøya Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ina Skrevet 4. September 2005 Rapporter Share Skrevet 4. September 2005 Nei! Huff så fælt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 4. September 2005 Rapporter Share Skrevet 4. September 2005 Så trist Og det verste er at det kan plutselig skje med alle! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 4. September 2005 Rapporter Share Skrevet 4. September 2005 Uff, så trist R.I.P Frøya Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monika! Skrevet 4. September 2005 Rapporter Share Skrevet 4. September 2005 så trist Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 4. September 2005 Rapporter Share Skrevet 4. September 2005 uff, det er trist å miste dyr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 4. September 2005 Rapporter Share Skrevet 4. September 2005 Så trist. 6 år er jo ingen alder på en hund.. *snufs* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 4. September 2005 Rapporter Share Skrevet 4. September 2005 Uff så fælt!! Magedreining er virkelig skummelt altså... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 4. September 2005 Rapporter Share Skrevet 4. September 2005 Trist Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 4. September 2005 Rapporter Share Skrevet 4. September 2005 I går kveld døde Hera sin mamma.. Hun fikk magedreinig og de rakk ikke veterinær. Oppdretteren sier at de skjønte ikke hvorfor det skjedde, og de er svært nedfor.. Jeg ble trist jeg.. Selv om de fleste ikke har kontakt med hundens foreldre, så syns jeg det er fælt. Jeg har jo lenge hatt et ønske om å kunne reise å besøke dem og hilse på moren til Hera.. Det var en såå flott og snill hund. Hun gav verden to flotte kull som vil leve videre med hennes gener.. Dette beviser at ting skjer så fort, og så uventet.. Nei huff, dette var triste nyheter på en søndag.. Uff.... dette var utrolig trist.... trist at en så god mor skulle få en slik skjebne.... Rest in peace... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheaten terrier Skrevet 5. September 2005 Rapporter Share Skrevet 5. September 2005 Så trist! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 7. September 2005 Rapporter Share Skrevet 7. September 2005 Uff da! Dette var trist! Og så ung, bare 6 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 14. September 2005 Rapporter Share Skrevet 14. September 2005 dolly blei bare ett år og to mnd... :S så alt kan jo skje... men uansett trist... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar