Gå til innhold
Hundesonen.no

Påskeegg i lilla kartong

MegaMarie

Recommended Posts

for det første.. Man kan jo ikke vente til påske med å spise disse eggene, da er de jo utsolgt for lenge siden?!!

Her blir de utsolgt nesten før de kommer inn i butikken. Tomt dagen etter osv. jeg tror jeg allerede har spist 8 kartonger jeg :icon_clapping: De er jo dritgode! og 4 på rappen er jo IKKE noe problem! :rolleyes:

Mumle noe om at vekta blir dytta vekk her til godt etter påske.... :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 231
  • Created
  • Siste svar
for det første.. Man kan jo ikke vente til påske med å spise disse eggene, da er de jo utsolgt for lenge siden?!

Her blir de utsolgt nesten før de kommer inn i butikken. Tomt dagen etter osv. jeg tror jeg allerede har spist 8 kartonger jeg :D De er jo dritgode! og 4 på rappen er jo IKKE noe problem! :rolleyes:

Mumle noe om at vekta blir dytta vekk her til godt etter påske.... :rolleyes:

Crazy! Alle på en gang :P xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går skulle jeg ut og kjøpe slike egg, men måtte innom en del butikker før jeg fant dem.

Først var jeg innom Kiwi - så Rema 1000 - så Ica - så Rimi - så Mega - fant de til slutt på Bunnpris :D Snakker man desperat?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går skulle jeg ut og kjøpe slike egg, men måtte innom en del butikker før jeg fant dem.

Først var jeg innom Kiwi - så Rema 1000 - så Ica - så Rimi - så Mega - fant de til slutt på Bunnpris :DSnakker man desperat?

Har du førekort eller gikk du? Noen av foreldrene mine ville aldri gått med på å kjøre innom flere butikker pga. godteri x)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du førekort eller gikk du? Noen av foreldrene mine ville aldri gått med på å kjøre innom flere butikker pga. godteri x)

Mamma hadde faktisk ikke noe i mot og kjøre fram og tilbake, enda hun ikke liker eggene engang :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...