Gå til innhold
Hundesonen.no

Påskeferien


MariaN

Recommended Posts

Har dere (og hundene) noen planer for den? :whistle:

Vi skal kanskje på et fjell i Ringebu en plass. skitur og hele pakka :D Krysser fingrene for at vi får hunderommet. Hvis ikke skal svigermor fikse ei hytte/rom i nærheten:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk
Har dere (og hundene) noen planer for den? :whistle:

Vi skal kanskje på et fjell i Ringebu en plass. skitur og hele pakka :D Krysser fingrene for at vi får hunderommet.

Har dere tips til en GOD men rimelig sele? Han skal kunne dra meg. Han er jo bare ett år enda, og det er ikke snakk om å bruke han som trekkhund.

Venabufjellet? Der har jeg hytte og skal tilbringe heele påskeferien der :D

Seler finnes det utallige diskusjoner om under utstyr og tilbehør til hund. Jeg anbefaller en godt tilpassa nomesele. Evt halvnome.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk
Flere som har hytte på Venabu ?? Vi har hytte like ved Trabelia camping, hver eneste påske er vi på venabu og går laaaaaaange deilige turer! :D

Ja, da har vi hytte ikke langt fra hverandre :D Veldig fint område, men syns det begynner å komme opp litt vel mange hyttefelt nedover mot dere :whistle: . Vi har hytte mellom lundes og spidsberseter. Åååå gleder meg til påskefjellet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venabufjellet? Der har jeg hytte og skal tilbringe heele påskeferien der :whistle:

Seler finnes det utallige diskusjoner om under utstyr og tilbehør til hund. Jeg anbefaller en godt tilpassa nomesele. Evt halvnome.

JEPP! Venastul tror jeg det heter. (norges bank sitt) Men de har ETT hunderom(selvfølgelig opptatt), og svigermor prøver å få tak i nabohotellet..eller noe... :rolleyes:

Snakker vi hundesonen treff? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk
JEPP! Venastul tror jeg det heter. (norges bank sitt) Men de har ETT hunderom(selvfølgelig opptatt), og svigermor prøver å få tak i nabohotellet..eller noe... :rolleyes:

Snakker vi hundesonen treff? :D

Det ligger litt nedi høgget for venabu hotell sant? Hehe ja kanskje det :whistle: Og til svigermor: I tillegg til Ventabu hotell ligger spidsberseter like i nærheten også. Og lundes leier ut hytter...

Kremt, men nå går vi kanskje litt OT her... flytter den til alt mulig jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal bare være her på Jæren og kose meg med at alle andre rogalendinger enten er i Lyngdal for å ta vårpussen på campingvogna eller hytten, eller i Sirdal for å ta en siste runde på ski og vårstenge hytten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Påsken er min all-time favourite høytid/ferie. Påsken blir ALLTID vellykket, selv om jeg har en historie med å alltid bli skikkelig syk i påsken *flir* Allikevel, påske :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...