Gå til innhold
Hundesonen.no

Småtasser i sentrum

ella.sh

Recommended Posts

Skrevet

åh.. Det skulle jeg og Blondie gjerne vært med på, men vi bor nok LITT for langt unna... prøvde å skrive lignende tråd her, men.. sukk... ingen respons gitt......

• Svar 142
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Her er ein del bilder fra treffet 13.04. Fleire bilder er å finne på heimesida mi snart:) og nokre av dei i litt større versjon.

(For å sjå bildet litt større trykk på det)

th_IMG_1711.jpgth_IMG_1719.jpgth_IMG_1737.jpgth_IMG_1744.jpgth_IMG_1873.jpg

th_IMG_1768.jpgth_IMG_1795.jpgth_IMG_1816.jpgth_IMG_1763.jpgth_IMG_1823.jpg

th_IMG_1853.jpgth_IMG_1891.jpg

• 3 weeks later...
Skrevet

noen som vil være med å gå en tur idag?

kanskje litt kort varsel men fikk plutselig en fridag (lr har iallefall fri til klokka 19.00)

vi bor på buran men kan godt ta buss til annet sted i byen.

siden tispa mi har løpetid passer det kanskje best å gå sammen med andre tisper, men kan gå sammen med hannhunder også. Er ikke på topp tiden i løpetidn.. :wub:

Skrevet

Prøver igjen; hva med et lite treff i morgen? Skal gi blod kl 12, så må bli etter 2 i såfall, sånn at jeg er oppe og går igjen :lol: Ellers så er vi ledige i helgen også!

Guest Carro
Skrevet
Prøver igjen; hva med et lite treff i morgen? Skal gi blod kl 12, så må bli etter 2 i såfall, sånn at jeg er oppe og går igjen :P Ellers så er vi ledige i helgen også!

Det ska være et treff på granåsen på søndagen :P Så hadde vært artig om flere ble med ^^

• 4 weeks later...
Skrevet

Jeg vil gjerne bli med.. :) Men ikke i dag da..

Hvilken dag passer for folk da? Jeg har fri på mandag.... Og sommerferien starter på onsdag til meg.. :)

• 1 month later...
Skrevet

Eg reiser på laurdag og blir vekke til 5.august:/ Om nokon vil treffast i morga eller fredag er det berre å sei ifrå. Det er meldt regn i morga, men fredag er det meldt opplett.

• 1 month later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...