HanneJ Skrevet 4. Februar 2008 Rapporter Skrevet 4. Februar 2008 Har nettopp laget meg en hjemmeside, som ikke bare er hunderelatert Her skal jeg legge ut mine fotografier, vise webdesign jeg har laget for andre og det skal komme grafikk/webdesign som er mulig å laste ned. Mye mangler enda, men det dere ser er jo en liten smakebit. Ta en titt
Aina&Kaizer Skrevet 4. Februar 2008 Rapporter Skrevet 4. Februar 2008 Jeg får ikke opp siden skikkelig i Opera, hele siden blir dekket av et blått felt. Men i IE var den kjempeflott.
helle Skrevet 4. Februar 2008 Rapporter Skrevet 4. Februar 2008 Finfin side Eneste er at noen av linkene dine ikke åpnes i nytt vindu. Vicita (TEQUILA, WHISKY OG EVA) sin f.eks.
Peers Skrevet 4. Februar 2008 Rapporter Skrevet 4. Februar 2008 Jeg får ikke opp siden skikkelig i Opera, hele siden blir dekket av et blått felt. Men i IE var den kjempeflott. Samme skjedde med meg i Opera... Og jeg sjekket ikke i andre nettlesere før jeg leste posten din Uansett, nå som jeg har sett den ordentlig: fin side
HanneJ Skrevet 5. Februar 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Februar 2008 Jeg får ikke opp siden skikkelig i Opera, hele siden blir dekket av et blått felt. Men i IE var den kjempeflott. Det er freewebs som fucket den opp i opera (reklamen dekker) <_< Finfin side Eneste er at noen av linkene dine ikke åpnes i nytt vindu. Vicita (TEQUILA, WHISKY OG EVA) sin f.eks. Takk Linkene er fikset Samme skjedde med meg i Opera... Og jeg sjekket ikke i andre nettlesere før jeg leste posten din Uansett, nå som jeg har sett den ordentlig: fin side Takktakk
Aina&Kaizer Skrevet 6. Februar 2008 Rapporter Skrevet 6. Februar 2008 Nå ser den bra ut i Opera også gitt.
HanneJ Skrevet 6. Februar 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Februar 2008 Nå ser den bra ut i Opera også gitt. Bare hvis man ser på førstesiden ja Funker ikke helt i opera. Irriterer meg over at freewebsreklamen skal ødelegge alt
Aussieglis Skrevet 6. Februar 2008 Rapporter Skrevet 6. Februar 2008 Bruk en button istedenfor? EDIT: Kan du sjekke min side? Ser du en banner der? Jeg skal ha byttet den med en button.
HanneJ Skrevet 7. Februar 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Februar 2008 Bruker jeg button, må jeg bruke det på hver eneste side (bruker jo ikke frames) - Det blir stygt :closedeyes: Får håpe jeg kan få meg eget domene en dag. Ser bare buttonen din på forsiden inni ramma. Ikke noen ekstra reklame i IE, FF eller Opera her.
HanneJ Skrevet 7. Mars 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Mars 2008 Da har jeg prøvd meg på flash. Noen feil finnes her og der, men ta en titt innom, blir glad for tilbakemeldinger EDIT: Bare skrik ut om linken til hjemmesiden din mangler. Så langt har jeg bare tre linker, oppdaterer i morgen, så skrik ut
HildeM Skrevet 7. Mars 2008 Rapporter Skrevet 7. Mars 2008 Liker siden veldig godt, men lurer fælt på hvordan du har fått det til!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar