Gå til innhold
Hundesonen.no

Verdifull

HanneJ

Recommended Posts

Skrevet

Har nettopp laget meg en hjemmeside, som ikke bare er hunderelatert

Her skal jeg legge ut mine fotografier, vise webdesign jeg har laget for andre og det skal komme grafikk/webdesign som er mulig å laste ned.

Mye mangler enda, men det dere ser er jo en liten smakebit.

Ta en titt

Skrevet
Jeg får ikke opp siden skikkelig i Opera, hele siden blir dekket av et blått felt. Men i IE var den kjempeflott. :P

Samme skjedde med meg i Opera... Og jeg sjekket ikke i andre nettlesere før jeg leste posten din :P

Uansett, nå som jeg har sett den ordentlig: fin side :ahappy:

Skrevet
Jeg får ikke opp siden skikkelig i Opera, hele siden blir dekket av et blått felt. Men i IE var den kjempeflott. :P

Det er freewebs som fucket den opp i opera (reklamen dekker) <_<

Finfin side :P

Eneste er at noen av linkene dine ikke åpnes i nytt vindu. Vicita (TEQUILA, WHISKY OG EVA) sin f.eks.

Takk :ahappy:

Linkene er fikset :P

Samme skjedde med meg i Opera... Og jeg sjekket ikke i andre nettlesere før jeg leste posten din :P

Uansett, nå som jeg har sett den ordentlig: fin side :P

Takktakk :P

Skrevet

Bruker jeg button, må jeg bruke det på hver eneste side (bruker jo ikke frames) - Det blir stygt :closedeyes:

Får håpe jeg kan få meg eget domene en dag.

Ser bare buttonen din på forsiden inni ramma. Ikke noen ekstra reklame i IE, FF eller Opera her.

• 1 month later...
Skrevet

Da har jeg prøvd meg på flash.

Noen feil finnes her og der, men ta en titt innom, blir glad for tilbakemeldinger :)

EDIT:

Bare skrik ut om linken til hjemmesiden din mangler. Så langt har jeg bare tre linker, oppdaterer i morgen, så skrik ut :)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...