Iago Skrevet 3. Februar 2008 Rapporter Skrevet 3. Februar 2008 Hvor har det blitt av Skravle tråden? Den perfekte skravle tråden våres ??
Guest Christine Skrevet 3. Februar 2008 Rapporter Skrevet 3. Februar 2008 PIP, jeg elsker deg! :) No more skravletråd, ever!
Iago Skrevet 3. Februar 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Februar 2008 PIP, jeg elsker deg! No more skravletråd, ever! Å.. Men men, da er akkurat nå skravle tråd og det er vel okey ..
Aina&Kaizer Skrevet 3. Februar 2008 Rapporter Skrevet 3. Februar 2008 Hadde vel ikke trengt å slette den selv om vi har akkuratnåtråden?
HildeM Skrevet 4. Februar 2008 Rapporter Skrevet 4. Februar 2008 Helt greit for meg, bortsett fra at supersmileyen ble slettet med den!
Wanderlust Skrevet 4. Februar 2008 Rapporter Skrevet 4. Februar 2008 Er det så farlig om den ble slettet? ingen som skrev der heller (utenom for å holde den i "live").
Maritaa Skrevet 4. Februar 2008 Rapporter Skrevet 4. Februar 2008 Hva skal man med "skravle tråden" når man har Akkurat nå tråden ? Den er og blir best
Iago Skrevet 5. Februar 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Februar 2008 Er det så farlig om den ble slettet? ingen som skrev der heller (utenom for å holde den i "live"). Jo jeg så <3 Og de trengte ikke slette den .. Hade for godt skravle tråd Wheatentass, hvilken supersmilies ?
Aina&Kaizer Skrevet 6. Februar 2008 Rapporter Skrevet 6. Februar 2008 Akkurat nå-tråden er jo tilnærmet umulig å holde styr på da. Skravletråden var bedre, syns jeg. Men men.
HildeM Skrevet 6. Februar 2008 Rapporter Skrevet 6. Februar 2008 Jo jeg så <3 Og de trengte ikke slette den .. Hade for godt skravle tråd Wheatentass, hvilken supersmilies ? Før(?) du kom til forumet, lagde jeg den såkalte supersmilien, siden jeg ble (av en grunn jeg ikke husker) helten til Wigdis. Og nå er den slettet
Iago Skrevet 6. Februar 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Februar 2008 Før(?) du kom til forumet, lagde jeg den såkalte supersmilien, siden jeg ble (av en grunn jeg ikke husker) helten til Wigdis. Og nå er den slettet Super Smilies?? Var den stor eller? skjønner ikke hva du mener ... Dessuten står det at du registrerte deg 20.08.2007 og jeg 13.08.2007
HildeM Skrevet 7. Februar 2008 Rapporter Skrevet 7. Februar 2008 Super Smilies?? Var den stor eller? skjønner ikke hva du mener ... Dessuten står det at du registrerte deg 20.08.2007 og jeg 13.08.2007 Den var ganske stor, og så la vi den til som et bilde, ikke som alle andre smileyene... Har ikke lagt merke til deg før nå for en liten stund siden jeg Men jeg har jo alltid vært ganske vimsete...
Iago Skrevet 9. Februar 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Februar 2008 Den var ganske stor, og så la vi den til som et bilde, ikke som alle andre smileyene... Har ikke lagt merke til deg før nå for en liten stund siden jeg Men jeg har jo alltid vært ganske vimsete... Okei Jeg synes IKKE at skravle tråden trengte å bli slettet fordi vi har akkurat nå tråden ?? Jeg kjønte det ikke helt at den er slettet
Silje Skrevet 9. Februar 2008 Rapporter Skrevet 9. Februar 2008 Se her er dere hvertfall godt i gang med å lage en ny skravletråd
Iago Skrevet 10. Februar 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 10. Februar 2008 Se her er dere hvertfall godt i gang med å lage en ny skravletråd Jah, like "aktiv" som skravle tråden var
Miriam Skrevet 10. Februar 2008 Rapporter Skrevet 10. Februar 2008 Stenger denne nå Så kan dere heller skrive her. -Mod Miriam
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar