Gå til innhold
Hundesonen.no

skal ha valper på hunden min neste år, begynner å planlegge


~Marlene~

Recommended Posts

Charlotte : Enig, så alt for enig :)

Hør her alle sammen... kanskje dere synes inlegget jeg skrev er så useriøst, dere om det. jeg sier abre at jeg er eli av lese de samme tingene 500678934527 ganger jeg se på sånne tråder. Grit, det er usæriøst med bl avl. vet det . alle vet det, men uansett er jeg lei av å lese det hver sinnsyke gang det er en stakkar som nevner ordet avl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 63
  • Created
  • Siste svar
Charlotte : Enig, så alt for enig :D

Hør her alle sammen... kanskje dere synes inlegget jeg skrev er så useriøst, dere om det. jeg sier abre at jeg er eli av lese de samme tingene 500678934527 ganger jeg se på sånne tråder. Grit, det er usæriøst med bl avl. vet det . alle vet det, men uansett er jeg lei av å lese det hver sinnsyke gang det er en stakkar som nevner ordet avl.

Men det er jo ingen som sier at du må lese det...(skjønner ikke at du gidder det når du uttaler deg sånn..) :) Hopp over desse emnene da vel, her er mange andre som du sikkert er mer interresert i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja, du sier vel noe. men avl og oppdrett er noe jeg er veldig inetrsserte i hos dyr :roll: :wink:

det jo vel og bra, men da forstår jeg i værtfall IKKE innlegget ditt... :?

om du er så intressert i det så vil vel du og fremme rasenes beste, og det er jo IKKE blandingsavl... (eller har jeg misforstått noe her...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan jeg f noen tips om valpestell og drektighet å parring?

dere har sett min hund, noen fin rase som ville passet inn heR?= :oops:

Tror du har misforstått litt, her er starten på emnet, og hun spør jo om raser som passer... da blir det jo blandingsavl...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt, det jeg er lei av er at alle diskusjoner om hunde avl sporer av og handler med èn gang om balndings avl - enda temaet kanskje ikke handlet om det.

Kalle det sykt, kall meg syk, for jeg er litt syk :D

jeg er også syk, men jeg klarer å svare ordentlig på et innlegg som dette :) tror ikke hun som startet tråden er noe dårlig menneske..hun er bare litt uerfaren når det gjelder avl, og da er det jo fint å få et ordentlig svar. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, innimellom blir jeg litt svett assa... :-o

Det er greit å komme med meninger og sånn, men hva med å faktisk svare på det hun spør om!!! Det er det ingen som har gjort...

Tequila ble parret, som mange av dere vet. Nå ble ikke det noe av, men jeg hadde gledet meg veldig til valpene skulle komme..

Jeg har også startet liknende tråder som dette og fått pepper så det holder etter, men ikke svar på spørsmålene mine!!!! Sånt syns jeg er døds irriterene!!!!!!! ;)

Og Alvrina: Syns ikke det innlegget ditt var usaklig jeg da... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om paring og stell av en drektig tispe kan vi lage en annen tråd. Men jeg mener det er viktig å fortelle hva man mener om blandingsavl- og det virker jo som Vega har tatt det til seg og tenkt over det uten å bli såret..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, innimellom blir jeg litt svett assa... :-o

Det er greit å komme med meninger og sånn, men hva med å faktisk svare på det hun spør om!!! Det er det ingen som har gjort...

Tequila ble parret, som mange av dere vet. Nå ble ikke det noe av, men jeg hadde gledet meg veldig til valpene skulle komme..

Jeg har også startet liknende tråder som dette og fått pepper så det holder etter, men ikke svar på spørsmålene mine!!!! Sånt syns jeg er døds irriterene!!!!!!! ;)

Og Alvrina: Syns ikke det innlegget ditt var usaklig jeg da... :)

Vi støtter jo ikke blandings avl! Hvorfor skal vi drive og anbefale raser for blandingstispe hennes da?! ;)

Det går ikke an å si "Jeg er imot bl avl men jeg syns at labrador ville passet bra til tispen din" #-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi støtter jo ikke blandings avl! Hvorfor skal vi drive og anbefale raser for blandingstispe hennes da?! ;)

Det går ikke an å si "Jeg er imot bl avl men jeg syns at labrador ville passet bra til tispen din" #-o

det var godt skrevet! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...