Taran Skrevet 2. September 2005 Rapporter Skrevet 2. September 2005 Ja i morgen.. hehe.. morgen og morgen.. om 9 timer er vi i drøbak og sansynelig vis i ringen snart.. jeg og tella skal gå valpeshow der i morgen, gruer meg litt her nå.. har ikke fått øvd noe siden sist vi gikk..
MarieR Skrevet 2. September 2005 Rapporter Skrevet 2. September 2005 lykke til! valpeshow er jo kjempegøy!! går så fint så!
Silje Skrevet 2. September 2005 Rapporter Skrevet 2. September 2005 Så spennende!!! Velpeshow er jo kjempe gøy! Lykke til begge to!! Husk å fortelle hvordan det gikk!
Ricco Skrevet 3. September 2005 Rapporter Skrevet 3. September 2005 Lykke til! Det går helt sikkert bra skal du se. Må få resultat med deg.
Basse Skrevet 3. September 2005 Rapporter Skrevet 3. September 2005 Lykke til (om du ikke allerede har gått da?) uansett, hva ble resultatet ?
Taran Skrevet 3. September 2005 Forfatter Rapporter Skrevet 3. September 2005 Ja da har jeg kommet hjem.. ble 2BTK på oss.., vesle jenta mi begynte å tulle no forferdelig.. dommern var skummel og båndet skulle bites i.. men var fint å få være med uansett da, fikk treft flere aussie folk og trent henne mer.. er egentlig fornøyd jeg, siden vi ikke har fått vært med på noen ring treninger, men hun trengte ikke tulle så fært.. jaja... bedre lykke neste gang..( om 2 uker)
Monika! Skrevet 3. September 2005 Rapporter Skrevet 3. September 2005 Gratulerer bare trene å trene det så blir det bra
Ricco Skrevet 3. September 2005 Rapporter Skrevet 3. September 2005 gratulerer! Det er bare å stå på og trene videre!
linn88 Skrevet 3. September 2005 Rapporter Skrevet 3. September 2005 øy... var du også i drøbak i dag... starta i lydighet der jeg
Silje Skrevet 3. September 2005 Rapporter Skrevet 3. September 2005 Gratulerer!! Supert resultat, og med litt trening, så tar du hele skiten neste gang
Basse Skrevet 3. September 2005 Rapporter Skrevet 3. September 2005 Bra resultat! Det med tullinga er vel sånn hundene kan få en gang i blandt, men det kommer seg forhåpentlig vis nok (sier som de andre jeg : det er bare å trene på! ) Lykke til neste gang!
Taran Skrevet 4. September 2005 Forfatter Rapporter Skrevet 4. September 2005 øy... var du også i drøbak i dag... starta i lydighet der jeg Kult, hvordan gikk det og åssen hund har du? kanskje jeg så dere?
Line_ Skrevet 4. September 2005 Rapporter Skrevet 4. September 2005 Grattis Tella mor Gleder meg til Mjøndalen!! Jippi! Vi sees da
LiLi Skrevet 4. September 2005 Rapporter Skrevet 4. September 2005 Kjempebra det da Hvor mange var med?
Taran Skrevet 4. September 2005 Forfatter Rapporter Skrevet 4. September 2005 Kjempebra det da Hvor mange var med? 97 valper til sammen tror jeg..og 2 aussie jenter og 3 hanner(egentlig 4, men han ene dukket ikke opp)
LiLi Skrevet 4. September 2005 Rapporter Skrevet 4. September 2005 97 valper til sammen tror jeg..og 2 aussie jenter og 3 hanner(egentlig 4, men han ene dukket ikke opp) Ja, ok
Zito Skrevet 2. September 2007 Rapporter Skrevet 2. September 2007 97 valper til sammen tror jeg..og 2 aussie jenter og 3 hanner(egentlig 4, men han ene dukket ikke opp) Ja, ok Gratulerer til alle med supre resultater. Må også skryte litt selv Stilte Collie valper der og vår egen William ble BIM, mens kullsøstra, ei tispe vi har solgt ble BEST IN SHOW.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar